آندو: این همه بیانیه نویسی در استقلال برای چیست؟

به گزارش مجله سرگرمی، آندرانیک تیموریان از بیانیه نویسی مسئولان باشگاه استقلال انتقاد نموده و این رفتار را در باشگاه استقلال نوعی خود زنی می داند. آندو صحبت های تازه ای درباره استقلال انجام داده است.

آندو: این همه بیانیه نویسی در استقلال برای چیست؟

انتخاب گل آندرانیک تیموریان به عنوان گل برتر تمام ادوار لیگ قهرمانان آسیا همه استقلالی ها را به یاد تیم رویایی سال 2013 انداخته است. تیمی فراتر از آسیا که فقط به دلیل بد شانسی در بازی با اف سی سئول نتوانست تا فینال لیگ قهرمانان آسیای آن دوره پیش برود. تیموریان هم بر این باور است که آن تیم باید قهرمان آسیا می شد. آندو می گوید:آن موقع با استقلال تا مرحله نیمه نهایی بالا رفتیم که من در بازی برگشت با اف سی سئول محروم بودم. آن تیم استقلال شرایط قهرمانی آسیا را داشت. حداقل اینکه می توانست تا فینال پیش برود ولی برابر اف سی سئول گل بدی خوردیم و باختیم. فوتبال حرفه ای همین است و این اتفاقات می افتد. تیم سئول با هوش بازی کرد و در زمین خودش ما را 2 بر صفر شکست داد که کارمان را سخت تر کرد. در تهران هم با آنها مساوی شدیم و نتوانستیم به فینال برسیم.

آندو یکی از دلایل رجحان آن تیم را قدرت بدنی فوق العاده اش می داند:آن مقطع از نظر بدنسازی و بدنی خیلی قوی بودیم و پتانسیل دو و حتی رقابت در سه جام را داشتیم. علاوه بر نفرات اصلی، نیمکت ذخیره خیلی خوبی هم در استقلال وجود داشت. تیم 25 نفره ای بودیم که هر کدام به زمین می رفتند، جور دیگری را می کشیدند. بازیکن اول تا بیست و پنجم استقلال در آن سال هیچ تفاوتی نداشتند و نقطه عطف ما همین موضوع بود؛ بازیکنانی که چند سال در تیم ملی کنار هم بودیم و درک متقابل خیلی خوبی از هم داشتیم.

تیموریان از سیاست گذاری تصمیم گیران باشگاه استقلال دربرهه کنونی انتقاد نموده است. او دست می گذارد روی بیانیه نویسی های باشگاه استقلال که صدای خیلی ها را درآورده است. آندو می گوید: نمی دانم بیانیه نویسی یعنی چه؟ بیانیه کجای داستان را درست می نماید؟ من نمی فهمم. آیا بیانیه انتقاد، تنبیه، تذکر، تمجید و است؟ با دادن بیانیه چه می شود؟ به خود تیم لطمه می خورد. موقعی که در یک خانواده هستید، باید در آن خانواده مسائل را حل کنید و با بیانیه و این صبحت ها که مشکل عمده هر تیمی حل نمی شود. خودمان، خودمان را بزنیم؟ آندو از هجمه ای که بعد از اتفاقات رختکن رخ داد نیز انتقاد می نماید: مثلا بازیکنان تیم های خارجی در رختکن شان درگیری نداشتند؟ این مسائل به درک و فهم بازیکنان و مدیران اداره نماینده باشگاه ها برمی شود؛ در بزرگترین تیم های جهان نیز درگیری در رختکن بوده، مگر چیز بزرگی است؟ مگر خراب شدن پنالتی اتفاق عجیبی است؟

هافبک سابق باشگاه استقلال درعین حال اعتقاد دارد که استقلال اکنون شرایط بدی را تجربه نمی نماید:استقلال الان در شرایط بدی نیست. همه به دربی و باخت استقلال نگاه می نمایند؛ روزی هم بوده که استقلال دربی را برده است. کمی تماشاگران دو تیم روی این بازی حساس هستند و البته مسابقه مهمی در ادوار دو باشگاه است. در این مدت نخواستم انتقادی از باشگاه قبلی خودم انجام دهم. متاسفانه استقلال در این شرایط به خاطر اتفاقات لیگ متضرر شده، در چند بازی نتیجه خوبی می گیرد، اما ثباتی که در سال های گذشته داشته را ندارد. این مسئله به اشخاصی که در باشگاه هستند برمی شود و مسوولان باشگاه که کارها را رصد می نمایند؛ نمی گویم خوب یا بد هستند، اما می توانند بهتر از این کار نمایند چون این باشگاه پتانسیل افتخارآفرینی در لیگ ایران و آسیا دارد.

آندو در انتها حرف هایش به شدت از اوضاع کنونی استقلال انتقاد نموده است: ما تیم های آموزشگاه پایه خوبی نداریم که موضوع مهمی است. فوتبال ما سیستماتیک نیست ودنبال نتایج لحظه ای هستیم. الان فقط تیم ملی ایران دوست دارد در جام جهانی باشد؛ به این فکر می نماید در چه دوره هایی بوده و نبوده است؛ آیا مثلا باید به رفتن تیم ملی ایران یا یک آسیایی به مرحله دوم جام جهانی بسنده کرد و شادمان بود؟ اصلا چرا باید بازیکنان ایران در زمان انتخاب رجحانن های AFC متضرر شوند؟ چرا نباید در رشته فوتبال یک ستاره و جایزه در کنفدراسیون فوتبال آسیا نداشته باشیم؟ چون شخصی در آنجا نداریم.

10-160

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 18413

به "آندو: این همه بیانیه نویسی در استقلال برای چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آندو: این همه بیانیه نویسی در استقلال برای چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید