ادعای عجیب مرد قاتل در دادگاه: رفیقم را کشتم تا درد نکشد

به گزارش مجله سرگرمی، مرد جوان که بر سر اختلاف مالی دوست خود را با ضربات چاقو از پای در آورده بود، در دادگاه اتهام خود را پذیرفت و ادعا کرد برای این که دوستش را وادار کند رمز عابر بانکش را به او بگوبد یک ضربه به دوستش زده و بعد او را کشته که درد نکشد.

ادعای عجیب مرد قاتل در دادگاه: رفیقم را کشتم تا درد نکشد

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران به نقل از روزنامه جام جم، فقط شش روز تا انتها سال 96 باقی مانده بود. رحیم مثل شب عید هرسال برای دریافت سفارش های گچکاری از شهرشان در نزدیکی مشهد به تهران آمده بود و می خواست دست پر به شهرش برشود، اما با پیدا شدن جسد او در خانه کارگری اش در لواسان، برگ تلخی در زندگی خانواده اش رقم خورد.

برادر رحیم در اولین تحقیقات به ماموران پلیس گفت: برادرم از دو ماه قبل با یکی از دوستانش که با هم برای کار به تهران آمده بودند اختلاف مالی داشت و حتی یک بار دوستش او را تهدید به قتل کرده بود که من آن زمان تهران بودم و با پادرمیانی من ماجرا تمام شد. برای همین تنها به دوست رحیم به نام بهادر مظنون هستم.

ردیابی آخرین تماس های رحیم نشان می داد چند باری با بهادر تماس گرفته بوده و همین ظن ماموران را به او بیشتر کرد و متهم ردیابی شد و حدود سه ماه بعد از قتل در حالی که در یکی از شهرهای خراسان شمالی مشغول کارگری در یک باغ بود، او را شناسایی و دستگیر کردند.

متهم پس از انتقال به دادسرای جنایی تهران به اتهام خود اعتراف کرد و گفت: رحیم به من شش میلیون تومان بدهکار بود و برای پرداخت آن امروز و فردا می کرد. شب حادثه سر همین با او بحثم شد و درگیر شدیم و به او چند ضربه با چاقو زدم و فرار کردم.

با اعتراف متهم، پرونده برای رسیدگی به شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران ارجاع شد و روز گذشته بهادر به اتهام قتل و سرقت اموال مقتول پای میز محاکمه رفت.

ابتدای جلسه رسیدگی مادر 90 ساله رحیم به عنوان ولی دم در دادگاه تقاضای قصاص قاتل فرزندش را کرد. همسر رحیم هم به نیابت از طفل صغیر خود تقاضای قصاص کرد.

سپس بهادر در جایگاه دفاع قرار گرفت و گفت: شب حادثه قرار بود رحیم پول من را پس بدهد، اما وقتی سراغ او رفتم با تمسخر به من گفت پولی در کار نیست. از دوستانم شنیده بودم که رحیم پشت سر من الفاظ رکیک به کار برده است و همین رفتارش برای من عقده شده بود. کارت عابر بانکش را برداشتم و گفتم اگر رمزش را نگویی به تو چاقو می زنم. او نگفت و من دو ضربه به پای او و یک ضربه به پهلویش زدم و زمین افتاد، اما باز هم رمز عابر بانک را نمی گفت. بالا سر جسم نیمه جانش نشستم و گفتم با بدحسابی و حرف هایی که پشت سرم زدی کار را به اینجا کشاندی. او خیلی درد می کشید و من برای این که راحت شود، چندین ضربه به گردن و سینه او زدم و فرار کردم، اما از ابتدای مراجعه به محل زندگی او قصد کشتنش را نداشتم. اتهام سرقت را هم قبول ندارم، چون کارت بانکی و گوشی دوستم را بعد از قتل در سطل آشغال ترمینال تهرانپارس انداختم و به شهرمان رفتم.

قاضی از او پرسید: پس چرا چاقو همراه بردی؟

متهم گفت: چند ماه قبل پدرم فوت کرده بود و برای مراسمش گوسفند قربانی کرده بودیم. چاقو از همان وقت در جیبم بود.

قضات دادگاه بعد از شنیدن دفاعیات متهم برای صدور رای وارد شور شدند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 89944

به "ادعای عجیب مرد قاتل در دادگاه: رفیقم را کشتم تا درد نکشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعای عجیب مرد قاتل در دادگاه: رفیقم را کشتم تا درد نکشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید