استقلال راه خود را پیدا کرد، شفر از اعتماد به جوانترها ضرر نکرد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال استقلال توانست به دو پیروزی متوالی در لیگ و با احتساب پیروزی مقابل نفت مسجد سلیمان در جام حذفی به سه پیروزی متوالی در این فصل دست پیدا کند تا شرایط آنها به سمت ایده آل شدن پیش برود.

استقلال راه خود را پیدا کرد، شفر از اعتماد به جوانترها ضرر نکرد

ایوب اصغرخانی پیشکوست آبی پوشان در مصاحبه با خبرنگاران در همین خصوص گفت: استقلال نه تنها نتیجه را از سایپا برد، بلکه یک فوتبال خوب به نمایش گذاشت که به نظر من این دومی ارزشمند تر از نتیجه بود.

وی اضافه کرد: استقلال در حالی توانست بازی خوبی ارائه داده و حریفش را ببرد که اولا زمین چمن استادیوم تختی به هیچ وجه کیفیت خوبی نداشت و این زمین تاثیر خودش را روی کیفیت بازی آبی پوشان هم گذاشته بود و در ثانی سایپا هم تیم بسیار خوبی بود و برای پیروزی در این بازی انگیزه های زیادی داشت.

اصغرخانی گفت: برگ برنده شفر در این هفته ها که تیمش خوب بازی می نماید و خوب نتیجه می گیرد، استفاده بهینه از بازیکنان جوان است. من از ابتدای فصل در مصاحبه های خود به این موضوع اشاره می کردم که شفر از اعتماد به جوان ها ضرر نمی نماید و گذشت زمان ادعای مرا ثابت کرد.

پیشکسوت آبی پوشان گفت: فوتبال ورزشی نیست که در آن اسم ها بازی نمایند. در زمین فوتبال نام ها سرنوشت بازی را معین نمی نمایند و این بازیکنان آماده هستند که سرنوشت یک بازی را معین می نمایند. در جهان همه تیم ها به استفاده از بازیکنان جوان روی آورده اند و استقلال هم از زمانی که استفاده از بازیکنان جوان را به صورت اختیاری و نه اجباری در دستور کار قرار داد، شرایطش فرق کرد.

مربی سازنده تیم های پایه استقلال که بازیکنان زیادی را به تیم های بزرگسالان معرفی نموده بیان داشت: جوانان استقلال چندان هم کم تجربه نیستند و اتفاقا نسبت به جوانان خیلی از تیم های دیگر میادین بیشتری دیده اند. شفر باید همین شیوه را در بازیهای آینده نیز ادامه دهد و همچنان روی این جوانان حساب باز کند.

وی در خصوص بازی آبی پوشان مقابل سپاهان در هفته دهم لیگ برتر گفت: بی تردید این بازی را باید حساس ترین بازی هفته دانست. امیر قلعه نویی برای این بازی انگیزه های زیادی دارد. به خصوص که آخرین تقابل او با استقلال با شکست سنگینی برای قلعه نویی به انتها رسیده بود. به هیچ وجه نمی توان نتیجه این بازی را پیش بینی کرد و تنها می توان گفت تیمی در انتها برنده این بازی بزرگ خواهد بود که بهتر از موقعیت هایش استفاده کند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 4988

به "استقلال راه خود را پیدا کرد، شفر از اعتماد به جوانترها ضرر نکرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال راه خود را پیدا کرد، شفر از اعتماد به جوانترها ضرر نکرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید