اضافه کار پرستاران در روزهای آینده پرداخت خواهد شد

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران/کرمان نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: با هماهنگی های به عمل آمده اضافه کار پرستاران همراه با حقوق این ماه آنها در روزهای آینده پرداخت خواهد شد.

اضافه کار پرستاران در روزهای آینده پرداخت خواهد شد

محمدرضا پورابراهیمی در مراسم جشن روز پرستار در کرمان به مباحث اعتباری در حوزه بهداشت و درمان پرداخت و مطرح نمود: در لایجه بودجه 99 در مجموع 450 هزار میلیارد تومان بودجه عمومی دیده شده است که 80 درصد آن برای هزینه های جاری باید اختصاص داده گردد و 20 درصد مربوط به مباحث عمرانی از جمله راه، مدرسه و بیمارستان است.

وی بیان نمود: 350 هزار میلیارد تومان از بودجه عمومی کشور تعهدات جاری است که احتمالا در سرانجام سال به دلیل شرایط بیشتر هم خواهد شد.

پورابراهیمی افزود: کل درآمد دولت در لایحه بودجه 99 دیده شده 250 هزار میلیارد تومان حداکثر سقف مالیاتی وصولی، عرضه خدمات دولتی، عوارض ورود کالا به کشور است و بخشی هم انتشار اوراض قرضه و استقراضی است که دولت انجام می دهد.

وی گفت: بخشی از درآمدهای دولت نیز حاصل از فروش نفت است که سال جاری با توجه به محدودیت هایی در این زمینه برای ایران ایجاد شده به نظر می رسد که حدود 100 تا 120 هزار میلیارد تومان که از فروش نفت امکان آن نیست را باید از جای دیگر تامین کنیم.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حجم منابع و بودجه شرکت های دولتی و بانک ها و موسسات وابسته به دولت سه برابر بودجه عمومی کشور است و اگر تنها 8 درصد صرفه جویی در این موارد داشته باشیم، کل منابع آزاد شده که به بودجه عمومی کشور می آید معادل 130 هزار میلیارد تومان جوابگوی کل مسائل ما در حوزه جایگزینی نفت است.

وی بحث مولدسازی دارایی های دولت و استفاده از املاک و دارایی های در اختیار دولت را مورد اشاره قرار داد و گفت: معادل سه درصد دارایی هایی که شناسایی نموده ایم می تواند معادل 50 درصد جایگزین نفت در ساختار بودجه کشور گردد.

پورابراهیمی اظهار کرد: اعتقاد ما بر این است که علی رغم همه محدودیت های نفتی، با اصلاح ساختارها میتوان کشور را اداره کرد و درآمد لازم را داشت.

وی افزود: همه این سفرفصل ها را آوره ایم و در کمیسیون تلفیق بودجه در حال بحث و آنالیز است و امیدواریم سال جاری بتوانیم کاری انجام دهیم.

پورابراهیمی گفت: البته به معنای عدم فروش نفت نیست، بلکه منابع درآمدی آن را به بودجه صندوق توسعه ملی و طرح های سرمایه گذاری گذاشته گردد.

وی گفت: اقتصاد ایران اکنون نیازمند جراحی است، کشوری که سال ها وابسته به درآمد نفتی بوده باید اکنون تغییراتی را داشته باشد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی بیان نمود: اقتصاد کشور نیازمند رویکرد اصلاحی جدی دارد و این مسئله با یاری دولت و مجلس باید انجام گیرد.

پورابراهیمی افزود: جهت حرکتی باید دنبال گردد که بدون فروش نفت، منابع پایدار برای اقتصاد و خدمات فراهم کند.

وی اظهار کرد: بدهکاری که دانشگاه علوم پزشکی سال گذشته داشت، جلسات متعددی برگزار و با حمایت وزارت اقتصاد و پشتکار رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان بخشی از بدهی ها تهاتر شد.

پورابراهیمی گفت: با هماهنگی به عمل آمده اضافه کار پرستاران همراه با حقوق این ماه آنها در روزهای آینده پرداخت خواهد شد.

وی گفت: طرح تعرفه گذاری را دنبال خواهیم کرد، اختلافی در این زمینه بین سندیکای پزشکی و دولت وجود دارد که در هیئت مدیره نام پرستاری استان و کمیسیون بهداشت و درمان آنالیز خواهیم کرد.

پورابراهیمی ادامه داد: بخشی از پاداش پرستاران، حقوق و اضافه کاری است که دولت انجام می دهد اما بخشی اجر معنوی است که ارزش بالاتری دارد و دعای خیر بیماران را به همراه دارید.

وی گفت: مبنای خدمت پرستاران، انسان دوستی است که پاداش بسیار بیشتری را به همراه دارد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 65842

به "اضافه کار پرستاران در روزهای آینده پرداخت خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اضافه کار پرستاران در روزهای آینده پرداخت خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید