اعزام 3 رزمی کار قم به مسابقات بین المللی جام خلیج فارس

به گزارش مجله سرگرمی، جواد محمدزاده در مصاحبه با خبرنگاران گفت: رزمی کاران استان قم روزهای آغازین بهمن ماه در مسابقات کیک بوکسینگ بین المللی جام خلیج فارس با حریفان خود به رقابت می پردازند.

اعزام 3 رزمی کار قم به مسابقات بین المللی جام خلیج فارس

وی اضافه نمود: مسابقات جایزه بزرگ تورنمنت کیک بوکسینگ بین المللی جام خلیج فارس از سوم بهمن ماه برگزار می شود و سه نفر از 8 رزمی کار تیم کشورمان از هیئت رزمی استان قم هستند.

رئیس هیئت ورزش های رزمی استان قم گفت: علی محمدی در وزن منهای 60 کیلوگرم، محمد محمدی در وزن منهای 70 کیلو و سجاد قربانی در وزن منهای 75 کیلوگرم در این مسابقات شرکت خواهند کرد.

محمد زاده بیان داشت: در این جام رزمی کارانی از کشورهای امریکا، جمهوری چک، اوکراین، کانادا، آلمان و اتریش به مصاف نمایندگان کشورمان می روند و این بدان معنی است که این مسابقات، از نظر فنی در سطحی بالا و در کلاس جهانی برگزار می شود.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود مطرح نمود: هیئت ورزش های رزمی استان قم آزمون های مربیگری و داوری کیک بوکسینگ در قم با حضور پرتعداد داوران و مربیان برگزار کرده است.

رئیس هیئت ورزش های رزمی استان قم شرح داد: دوره های آزمون دان های 1 تا 3، مربیگری درجه های 2 و 3، داوری درجه های 2 و 3 سبک کیک بوکسینگ WKA چندی قبل در سالن مجموعه ورزشی راحله با حضور 60 شرکت کننده در 2 بخش آقایان و بانوان برگزار گشت.

محمد زاده اضافه نمود: این دوره آموزشی با حضور باقری مسئول کمیته آموزش این هیئت و نماینده فدراسیون ورزش های رزمی برگزار گشت در حالی که مدرس این دوره استاد علی غفاری رئیس سبک کیک بوکسینگ WKA کشور بود.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 48280

به "اعزام 3 رزمی کار قم به مسابقات بین المللی جام خلیج فارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعزام 3 رزمی کار قم به مسابقات بین المللی جام خلیج فارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید