انتخاب عجیب و معنادار AFC؛ سوت بازی پرسپولیس و پاختاکور به داور محبوب ازبک ها رسید

به گزارش مجله سرگرمی، تهران (پانا) - کنفدراسیون فوتبال آسیا سوت ملاقات پرسپولیس و پاختاکور را به داوری داد که یکبار ملاقاتهای روبروی دو تیم را سوت زده است.

انتخاب عجیب و معنادار AFC؛ سوت بازی پرسپولیس و پاختاکور به داور محبوب ازبک ها رسید

در فاصله 31 ساعت مانده تا شروع ملاقات حساس پرسپولیس و پاختاکور ازبکستان در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، کنفدراسیون فوتبال آسیا اسامی تیم های داوری ملاقاتهای مرحله یک چهارم نهایی را منتشر کرد که این لیست با نکته ای عجیب و البته معنادار همراه بود.

کمیته داوران کنفدراسیون فوتبال آسیا در ادامه انتخاب های عجیب خود برای ملاقات تیم های ایرانی، سوت ملاقات پرسپولیس و پاختاکور را به ادهم مداخمه داد. این داور اردنی فصل گذشته در ملاقات رفت مرحله گروهی تیم های پرسپولیس و پاختاکور که در استادیوم آزادی برگزار گردید، قضاوت بازی را بر عهده داشت و در صحنه ای عجیب و منحصر به فرد خطای بازیکن پاختاکور را اعلام نکرد تا همان توپ تبدیل به گل این تیم گردد و در نهایت ازبک ها با تساوی یک بر یک راضی به خانه برگردند.

البته پس از این بازی باشگاه پرسپولیس رسما از داور اردنی شکایت کرد اما مانند همواره شکایت ایران در کنفدراسیون فوتبال آسیا به جایی نرسید و حالا کنفدراسیون فوتبال آسیا یکبار دیگر قضاوت این بازی را به داوری داده که ازبکستانی ها او را دوست دارند.

پیش از این و در مرحله یک هشتم نهایی هم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای ملاقات پاختاکور و استقلال از احمد الکاف داور عمانی استفاده کرد که این داور هم دو پنالتی آشکار را برای استقلال نگرفت تا یار دوازدهم پاختاکور در این بازی باشد.

ملاقات تیم های پرسپولیس و پاختاکور در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ساعت 21:15 چهارشنبه 9 مهر در استادیوم جاسم بن حمد شهر دوحه برگزار خواهد شد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 111339

به "انتخاب عجیب و معنادار AFC؛ سوت بازی پرسپولیس و پاختاکور به داور محبوب ازبک ها رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتخاب عجیب و معنادار AFC؛ سوت بازی پرسپولیس و پاختاکور به داور محبوب ازبک ها رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید