انهدام باند قاچاق سلاح درعملیات مشترک پلیسی

به گزارش مجله سرگرمی، تهران (پانا) - فرمانده انتظامی غرب استان تهران از انهدام باند قاچاق سلاح درعملیات مشترک پلیسی خبر داد.

انهدام باند قاچاق سلاح درعملیات مشترک پلیسی

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار کیوان ظهیری فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: باند بزرگ قاچاق سلاح و کشف 16 قبضه سلاح شکاری در یک عملیات مشترک با پلیس زنجان منهدم شد.

وی ادامه داد: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان ملارد، اخبار و اطلاعاتی از فعالیت دو نفر در امر قاچاق سلاح و مهمات به دست آورده و بررسی آن را به صورت جدی در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده غرب استان تهران شرح داد: با شناسایی دو نفر در این زمینه، در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد قاچاقچیان سلاح، ساکن شهرستان قیدار استان زنجان بوده و قصد دارند سلاح های غیرمجاز را ابتدا به شهر قیدار و بعد به شهرستان های غرب استان تهران منتقل کنند.

وی گفت: با رصد اطلاعاتی پلیس غرب استان تهران و همکاری پلیس استان زنجان، در عملیاتی ویژه، قاچاقچیان سلاح، در ورودی شهر قیدار دستگیر و یک دستگاه خودروی پراید متعلق به قاچاقچیان نیز توقیف شد.

سردار ظهیری با اشاره به سلاح های کشف شده گفت: در بازرسی از خودروی توقیفی، 13 قبضه سلاح شکاری تک لول و 3 قبضه سلاح شکاری وینچستر جاساز شده در خودرو کشف شد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 128362

به "انهدام باند قاچاق سلاح درعملیات مشترک پلیسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انهدام باند قاچاق سلاح درعملیات مشترک پلیسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید