اهدای جایزه ویژه خرقانی در جشنواره فیلم خورشید

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، در ملاقات مهدی یارمحمدی دبیر جشنواره فیلم کوتاه مستقل خورشید با کمیته گردشگری شاهرود مصوب شد تا جایزه بخش احترام به انسان این جشنواره به پاس احترام به صندلی و آموزه های شیخ ابوالحسن خرقانی به موضوع انسان دوستی و احترام به انسان (جایزه ویژه خرقانی) را این کمیته متقبل گردد.

اهدای جایزه ویژه خرقانی در جشنواره فیلم خورشید

کمیته گردشگری شاهرود متشکل از فرمانداری، اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری، شهرداری بسطام، اداره اوقاف و امور خیریه، حوزه هنری، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره آموزش و پرورش این شهرستان است که ضمن استقبال از نامگذاری بخش احترام به انسان با عنوان جایزه ویژه خرقانی در جشنواره خورشید، پذیرفتند تا در راستای معرفی صندلی والای شیخ ابوالحسن خرقانی و آموزه های معرفتی وی به موضوع انسان دوستی و احترام به انسان، جایزه این بخش را تقبل نمایند.

از دیگر مصوبات این جلسه که به همت و همراهی کاظم جلالی ریاست مرکز پژوهش های مجلس و نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی و در محل فرمانداری شاهرود برگزار گردید، می توان به میزبانی کمیته گردشگری شاهرود در سفر مهمانان جشنواره خورشید به این شهرستان و بازدید از آرامگاه شیخ ابوالحسن خرقانی اشاره نمود.

پنجمین جشنواره فیلم مستقل خورشید بعنوان رویداد ویژه سینمای مستقل تجربی در کشور به همت پایگاه حمایت از فیلم کوتاه مستقل و دبیری مهدی یارمحمدی، 22 الی 25 دی ماه امسال در پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری تهران برگزار می گردد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 72929

به "اهدای جایزه ویژه خرقانی در جشنواره فیلم خورشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهدای جایزه ویژه خرقانی در جشنواره فیلم خورشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید