ایستادگی بهترین راه در مقابل استکبار جهانی است

به گزارش مجله سرگرمی، مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به استکبارستیزی ملت ایران در چهار دهه گذشته گفت: استکبارستیزی از ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی یک ملت و نظام قدرتمند ساخته است.

ایستادگی بهترین راه در مقابل استکبار جهانی است

به گزارش خبرنگاران، حسین کاشانی پور در جمع راهپیمایان 13 آبان در سمنان اظهار کرد: امروز ملت های آزاده از مردم ایران درس آزادگی می گیرند و این در حالی است که تا پیش از انقلاب حتی مسؤلان کشور ما با نظر امریکا و قدرت های دنیای انتخاب می شدند.

وی با اشاره به پیشینه وقایع 13 آبان در تاریخ مبارزاتی ملت ایران اعلام کرد: سه واقعه تاریخی این یوم الله را برای مردم ایران رقم زدند.

مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به تقارن سه رویداد تاریخی در این روز طی سال های مبارزه مردم کشورمان اشاره نمود و اضافه نمود: تبعید حضرت امام(ره) در اعتراض به کاپیتولاسیون در 13 آبان 43، به خاک و خون کشیدن دانش آموزان در مقابل دانشگاه تهران و تسخیر لانه جاسوسی به دست دانشجویان پیرو خط امام در سال 58 سه اتفاق مهم این روز تاریخی هستند.

وی با بیان اینکه در سال 58 و در حالی که کمتر از یک سال از پیروزی انقلاب گذشته بود دانشجویان خط امام سیلی محکمی بر گوش استکبار نواختند اضافه نمود: وقتی انقلابیون دیدند که هر اتفاقی که می افتد امریکا و شیطان بزرگ پشت آن است لانه جاسوسی را تسخیر کردند.

وی به چاپ ده ها کتاب از اسناد به دست آمده از سفارت امریکا اشاره نمود و گفت: با انتشار این کتاب ها مردم ایران و دنیا متوجه شدند که آنجا لانه جاسوسی بوده و نه یک مرکز دیپلماسی.

کاشانی پور با بیان اینکه ما در همه چهل سال اخیر همواره در مبارزه با استکبار بودیم ادامه داد: استکبار در این چهار دهه یک لحظه نیز از لطمه زدن به انقلاب اسلامی غافل نبوده و همه توان خود را برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی به کار گرفته است.

13 آبان روز تبلور خشم ملت ما بر علیه امریکا

مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه 13 آبان روز تبلور خشم ملت ما بر علیه امریکا است، گفت: امریکا تا پیش از 13 آبان 58 در دنیا دارای هیمنه و ابهتی بود اما دانشجویان پیرو خط امام این هیمنه را شکستند.

وی با بیان اینکه زندانی شدن 444 روزه جاسوسان امریکا، این کشور را در دنیا تحقیر کرد افزود: این اتفاق اقتدار ملت ایران و انقلاب را به دنیایان نشان داد.

وی با بیان اینکه به اعتراف همسر شاه ، ایران در زمان شاه اجازه انتخاب مسوولان خود را هم نداشت افزود: همسر شاه اعتراف کرد که شاه برای انتخاب نخست وزیر کشور هم باید از سفارت امریکا و انگلیس اجازه می گرفت.

عهدشکنی امریکایی ها دموکرات و جمهوری خواه نمی شناسد

کاشانی پور مهمترین پیغام انقلاب مردم ایران را استکبارستیزی ملت برشمرد و گفت: امروز ایران اسلامی سرمشق ملت های آزاده است.

وی بر لزوم عدم تسلیم شدن در مقابل استکبار تاکید نمود و اضافه نمود: اگر در مقابل امریکا سر خم کنیم هزینه های ما هزار برابر خواهد شد لذا بهترین راه، همچنان ایستادگی در مقابل استکبار دنیای است.

مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه امریکایی ها از مذاکره به عنوان یک ابزار استفاده می نمایند ادامه داد: امریکایی ها حتی حق حیات ملت ها را از آن خود می دانند.

وی با بیان اینکه امریکایی ها عهدشکن هستند اضافه نمود: امریکا عهدشکن است و این عهدشکنی دموکرات و جمهوری خواه نمی شناسد.

کاشانی پور با بیان اینکه امریکایی ها گذشته از عهدشکنی های امروز صدها بار پیمان خود با سرخپوستان را زیرپا گذاشتند اضافه نمود: امریکایی ها فقط خود را دیده و در پی منافع خود هستند و به همین دلیل است که در این چهار دهه انواع جنگ ها از جنگ سخت و نیابتی توسط صدام تا جنگ اقتصادی، فرهنگی و سایبری و روانی را بر علیه ملت ما به راه انداختند.

وی بر لزوم پرهیز از بازی های جناحی برای مقابله با امریکا تاکید نمود و گفت: همه باید متحد و منسجم در مقابل استکبار بایستیم.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 5794

به "ایستادگی بهترین راه در مقابل استکبار جهانی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایستادگی بهترین راه در مقابل استکبار جهانی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید