باشگاه دانشجویان فداکار تشکیل می شود

به گزارش مجله سرگرمی، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی از تشکیل باشگاه دانشجویان فداکار خبر داد.

باشگاه دانشجویان فداکار تشکیل می شود

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، عیسی علیزاده، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی در نشست خبری نهمین دوره تندیس دانشجویان فداکار گفت: اساس تشکیل جهاد دانشگاهی توجه به فعالیت های فرهنگی بوده که در این سال ها فعالیت های متعددی اجرا شده که هر کدام با یکی از نیاز های جامعه است در راستای این اهداف توانستیم موارد متعددی را تعریف و اجرایی کنیم از جمله جشنواره کتاب سال دانشجویی، مناظرات دانشجویی، مسابقات قران و تندیس فداکاری دانشجویان است.

وی اضافه کرد: فداکاری و از خودگذشتی در تمامی ملل مورد احترام است و شاید حداقل این مسئله گذشت از مسائل مالی، اما بزرگتر از آن گذشت از جان است؛ مانند دفاع مقدس که الگوی ویژه ای برای جوانان در این حوزه است.

علیزاده اعلام کرد: در نظرسنجی ها یکی از موارد نظر دانشجویان موضوعات اجتماعی است که تندیس فداکاری از جمله موضوعات است که دانشجویان فداکار شناسایی می شوند.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی ادامه داد: پیشنهاد ما این است در حوزه اعضای هیئت علمی و به صورت منطقه ای این جشنواره برگزار شود همچنین این رویداد را می توان به صورت بین المللی برگزار کنیم.

وی گفت: باشگاه دانشجویان فداکار مجوزش صادر شده و مراحل اجرایی را طی می کند. همچنین امسال به صورت آزمایشی آیین تندیس فداکاری به صورت استانی در استان خوزستان برگزار می شود.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 61548

به "باشگاه دانشجویان فداکار تشکیل می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باشگاه دانشجویان فداکار تشکیل می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید