باقرزاده: کسب سهمیه تیمی شمشیربازی کار ارزشمندی بود، به بازیکنان و سرمربی پاداش می دهم

به گزارش مجله سرگرمی، رئیس فدراسیون شمشیربازی گفت: از بعد از المپیک ریو، انگیزه ها برای کسب سهمیه بیشتر شد و بچه ها هم قسم شدند به این مهم برسند.

باقرزاده: کسب سهمیه تیمی شمشیربازی کار ارزشمندی بود، به بازیکنان و سرمربی پاداش می دهم

فضل الله باقرزاده، رئیس فدراسیون شمشیربازی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درخصوص کسب سهمیه تیمی در سابر گفت: بعد از المپیک 2016 ریو شمشیربازی درخشید و مردم از آن لذت بردند و تا پای مدال رفتیم. البته چهارمی ما هم کمتر از مدال نبود چون در بسیاری از رشته ها عناوین سومی که کسب شد در واقع سوم مشترک بود.

وی در ادامه اضافه نمود: از آن موقع انگیزه ها برای کسب سهمیه بیشتر در المپیک زیاد شد و بچه ها هم قسم شدند. رهبری و پاکدامن هم در سطح بالایی بودند و می توانستیم به نتایج خوبی برسیم.

رئیس فدراسیون شمشیربازی تاکید نمود: برای کسب سهمیه المپیک از سوی فدراسیون جهانی 7 رویداد مادرید، قهرمانی آسیا، جام جهانی مجارستان، جام جهانی مصر، جام جهانی لهستان، جام جهانی ایتالیا و مجارستان معرفی گردید. فدراسیون جهانی بعد از بوداپست مجارستان سهمیه ها را اعلام می نماید.

وی تاکید نمود: ما پس از سرانجام پنجمین رویداد سهمیه گرفتیم و چین به ما نمی رسد و ما تیم اول آسیا هستیم و در رنکینگ مسابقات سهمیه المپیک 46 امتیاز با چین اختلاف داریم. ما قبل از جام جهانی لهستان 40 امتیاز با چین فاصله داشتیم ولی در ورشو پنجم شدیم و 32 امتیاز گرفتیم و چین 26 امتیاز گرفت. اگر در پادووا چین چهارم گردد 36 امتیاز می گیرد و ما هشتم شویم 26 امتیاز می گیریم. اگر چین سوم هم گردد 40 امتیاز می گیرد باز هم به ما نمی رسند. از این 7 رویداد معین شده بیشترین امتیاز در 6 رویداد حساب می گردد و در واقع چین تنها در یک رویداد دیگر فرصت دارد.

باقرزاده یادآور شد: دکتر علی نژاد پیگیر کار بچه ها بود و شخصا با من و فخری تماس گرفت و برای ما ارزشمند است. به دلیل بیماری کرونا بچه ها در لهستان ماندند و از همان کمپ استفاده می نمایند و اگر مسابقات ایتالیا به دلیل شیوع کرونا در این کشور تغییر نکند، ممکن است زودتر به ایتالیا بروند. دکتر صالحی امیری هم با سفیر ایران و وزارت امور خارجه هماهنگ کرد تا از بچه ها حمایت نمایند.

وی در مورد سالن تمرینی شمشیربازی گفت: اگر فدراسیون کشتی به سالن جدید برود، سالن شمشیربازی را به ما بر می گردانند. با کریمی، مدیر شرکت توسعه و تجهیز صحبت کردیم و قول هماهنگی را دادند.

رئیس فدراسیون شمشیربازی در مورد پاداش سابریست ها نیز گفت: فرامرزیان خوش قول است و هماهنگی شد که بچه ها حقوق بگیرند و کمیته هم پاداش خود را پرداخت می نماید. من هم طبق چارچوبی که خودم دارم به بازیکنان و سرمربی پاداش می دهم.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 71876

به "باقرزاده: کسب سهمیه تیمی شمشیربازی کار ارزشمندی بود، به بازیکنان و سرمربی پاداش می دهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باقرزاده: کسب سهمیه تیمی شمشیربازی کار ارزشمندی بود، به بازیکنان و سرمربی پاداش می دهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید