برگزاری مسابقات لیگ قهرمانی کشور ووشو تا انتها سال جاری

به گزارش مجله سرگرمی، سرپرست کمیته مسابقات و لیگ فدراسیون ووشو گفت: رقابتهای لیگ ووشو سال 99 را به صورت متمرکز طی دو مرحله رفت و برگشت انجام خواهیم داد.

برگزاری مسابقات لیگ قهرمانی کشور ووشو تا انتها سال جاری

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، مهدی خانی در خصوص برگزار کردن مسابقات مجازی ووشو، گفت: بخشنامه رقابتهای مجازی تالو قهرمانی کشور را به تمامی استان ها ابلاغ کردیم تا پیکاری های درون استانی شان را برگزار نمایند. تا آخر آبان ماه هم فرصت داشتند تا تیم های منتخب خودشان را انتخاب نمایند. تیم های استانی نیز از یکم تا 10 آذر ماه فرصت دارند ثبت نام اسامی نفرات شان را انجام دهند. همچنین از روز 15 آذر ماه تیم ها فرصت دارند تا فیلم و مدارک بخش تالو را بفرستند. فیلم ها توسط داوران بازبینی و مورد قضاوت قرار می گیرد و در نهایت تا آخر آذر ماه نتایج اعلام و نفرات برتر معرفی خواهند شد. به برترین ها نیز حکم مجازی اهدا می گردد.

سرپرست کمیته مسابقات ووشو درباره برگزاری لیگ برتر ساندا و تالو هم بیان کرد: طبق برنامه ریزی که داشتیم، سعی داریم تا اواخر دی ماه یا اوایل بهمن ماه، مسابقات لیگ سال 99 را به صورت متمرکز انجام دهیم. سال جاری به خاطر شیوع ویروس کرونا از تمامی حاضران در مسابقات لیگ، تست PCR خواهیم گرفت و سپس آنها وارد قرنطینه می شوند تا بازی های دور رفت برگزار گردد. احتمالا اواخر بهمن ماه یا اوایل اسفند ماه دور برگشت لیگ برگزار گردد.

خانی در خصوص آخرین مهلت ثبت نام برای شرکت در لیگ برتر ووشو نیزگفت: تیم های که خواهان شرکت در لیگ برتر سال جاری هستند تا ششم دی ماه فرصت دارند تا اعلام آمادگی و ثبت نام خود را انجام دهند. چگونگی و نحوه برگزاری لیگ هم بستگی به تعداد تیم ها شرکت نماینده دارد که پس از معین شدن تعداد تیم ها، برنامه ریزی نهایی را انجام می دهیم.

وی اظهار داشت: تا آخر سال99 هم مسابقات تالو قهرمانی کشور را هم به صورت متمرکز برگزار خواهیم کرد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 121268

به "برگزاری مسابقات لیگ قهرمانی کشور ووشو تا انتها سال جاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری مسابقات لیگ قهرمانی کشور ووشو تا انتها سال جاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید