به شرایط آرمانی خود رسیده ایم

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، امیر قلعه نویی شامگاه پنجشنبه در نشست خبری پیش از تقابل تیمش در برابر تیم فوتبال نساجی مازندران در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی گفت: طبق آنچه که از بررسی تیم صنعت نساجی دریافته ایم فردا این تیم بازی بسته ای را ارائه خواهد نمود و قصد استفاده از ضد حملات را دارد اما و به همین دلیل فردا کار سختی پیش روی ما است.

به شرایط آرمانی خود رسیده ایم

وی با بیان اینکه فردا طرفداران بیشتری از سپاهان در استادیوم حاضر خواهد شد ادامه داد: با اینحال نساجی در مقابل تیمی به نام سپاهان و در زمین ما بازی خواهد نمود. ما به شرایط آرمانی خود رسیده ایم و امیدوارم با ارائه یک بازی زیبا صعود کنیم.

سرمربی سپاهان در واکنش به سوالی پیرامون دعوت نشدن بازیکنان سپاهان به اردوی تیم ملی اضافه کرد: هشت سالی می گردد که درباره این مسائل حرف زده ام و دیگر خسته شدم. به هر حال هر مربی سلیقه ای دارد و باید به نظر کادر فنی احترام گذاشته گردد. آنچه مهم است این است که سپاهان با انگیزه کار می نماید و حتما نگاه ها تغییر خواهد نمود و بازیکنان سپاهان نیز دیده خواهند شد.

وی پیرامون صحبت های تابش، مدیرعامل باشگاه سپاهان مبنی بر اینکه قلعه نویی باید این تیم را قهرمان کند شرح داد: هر تیمی که در لیگ حضور دارد هزینه می نماید سپاهان از نظر جدول هزینه، در رده پنجم واقع شده است، یعنی 5 تیم بیش از ما هزینه نموده و شرایط مشابهی دارد. به نظر من مربی که قول بدهد نیست مثل منچستر یونایتد که پس از فرگوسن هنوز به شرایط ایده آل خود نرسیده اند؛ تازه آنها مشکل زمین و بودجه هم ندارند.

قلعه نویی از چشم انداز خوب پیش روی سپاهان گفت و ادامه داد: برای تخریب یک خانه کمتر از 3 ماه فرصت ضروری است اما برای بازسازی مجدد آن 5 سال زمان احتیاج است. الان هم به آقای تابش و همه می گویم، چشم انداز خوبی پیش روی سپاهان است، من از همان روز اول قول قهرمانی به آقای تابش ندادم و اگر مربی وجود دارد که قول قهرمانی به همین تیم سپاهان می دهد من دست او را می بوسم و همین فردا و پیش از شروع بازی های جام حذفی تیم را به او تحویل می دهم. مگر تیم های دیگر کار نمی نمایند؟ برخی حتی چهار برابر ما هزینه می نمایند و تماشاگران زیادی نیز دارند.

وی اضافه کرد: در فوتبال ممکن است یک توپ گل گردد و تیم قهرمان گردد و همان توپ ممکن است به تیر بخورد و تیم چهارم و حتی پنجم گردد. مثلا در بازی مقابل نفت در دقایق آخر اگر آن توپ گل می شد، سپاهان اکنون لیگ دسته یک بود. سپاهان در خاتمه فصل پیش در رده های آخر جدول بود و ما 7 تغییر در این تیم داشته ایم. الان نمی خواهم اسم ببرم اما برخی از مربیانی که می نالند سال گذشته شرایط مناسبی در جدول داشته اند و شرایطشان نسبت به سال جاری بهتر بوده است.

سرمربی زردپوشان بار دیگر در مورد این نکته که قول قهرمانی به کسی نداده است، توضیح داد: من نسبت به آقای تابش ارادت دارم اما نه به ایشان و نه به هیچ کس دیگری قول قهرمانی نداده ام و بار دیگر تاکید می کنم آقای تابش! اگر کسی به شما قول قهرمانی داده همین فردا او را روی نیمکت بنشانید. خوشبختانه من مربی پروازی نیستم بلکه بالای سر تیم تمرین می کنم و شرایط خوبی هم داریم.

وی همچنین در پاسخ به اظهار نظر ضیا عرب شاهی که گفته بود تاج قصد دارد سپاهان را در این فصل قهرمان کند، اعلام کرد: من قصد ندارم پاسخ ایشان را بدهم اما اگر قدری مطالعه می کرد چنین حرفی نمی زد. زمانی تیم های شرق و غرب آسیا با هم بازی می کردند و من ما می خواستیم برای دیدار با تیم بویرام به تایلند برویم که پروازمان 8 ساعت به طول می انجامید. من به آقای تاج نامه نوشتم و از او خواستم تا بازی ذوب آهن که در اصفهان است را لغو کند اما وی نپذیرفت. حال من از آقای عربشاهی می پرسم، آیا اکنون سازمان لیگ نهایت همکاری را با دو نماینده ایران در آسیا ننموده است؟ برخی می خواهند تنها حرفی زده باشند ولی من خواهش می کنم اولا مطالعه نمایند و بعد کارشناسی گردیده حرف بزنند. در هفت هفته گذشته تیم های اصفهانی بیشترین ضربه را از داوری خورده اند.

قلعه نویی اضافه کرد: مثلا همین بازی آخر 2 پنالتی برای ما نگرفتند و من تصور می کنم تنها سالی که سازمان لیگ با نمایندگان حاضر در لیگ قهرمانان آسیا همکاری داشته، همین سال جاری بوده است که نمونه اش هم لغو بازی نفت مسجد سلیمان بود و آقای فتاحی هم مصاحبه نموده و گفته است اگر برانکو بخواهد، بازی آنها را هم لغو می نماید. تازه ما فداکاری هم کردیم و بازی مقابل نفت مسجد سلیمان که در روز جمعه بود، وقتی با ما تماس گرفتند و خواستند برای همکاری با استقلال این بازی را یک روز پیش بیاندازیم ما قبول کردیم و بلیت و هتل خود را تغییر دادیم.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 4384

به "به شرایط آرمانی خود رسیده ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به شرایط آرمانی خود رسیده ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید