تقدیر رئیس فدراسیون جهانی پارا والیبال از 5 ایرانی

به گزارش مجله سرگرمی، همزمان با فرا رسیدن روز جهانی پارا والیبال، پنج ایرانی به پاس حضور مؤثر و چشم گیرشان طی 40 سال فعالیت فدراسیون جهانی پارا والیبال، مورد تقدیر قرار گرفتند.

تقدیر رئیس فدراسیون جهانی پارا والیبال از 5 ایرانی

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت کمیته ملی پارالمپیک، فدراسیون جهانی پارا والیبال که 40 سال پیش در جریان برگزاری مسابقات قهرمانی اروپا در سال 1981 تأسیس شد، امروز از شاخص ترین افرادی که در سراسر جهان و طی چهار دهه اخیر در توسعه، ارتقا و پیشرفت والیبال نشسته نقش مؤثری داشته اند، تقدیر کرد.

در میان این افراد، با افتخار نام پنج ایرانی به چشم می خورد که با صدور تقدیرنامه هایی که به امضای بری کوزنر، رئیس فدراسیون جهانی پارا والیبال رسیده است، از زحمات آنها تقدیر شده است.

هادی رضایی، سرمربی تیم ملی والیبال نشسته نخستین فرد از این مجموعه است که به سبب فعالیتش در رشته والیبال نشسته در کسوت ورزشکار، مربی، مدیر ورزشی و مدرس مورد تقدیر قرار گرفته و در متن تقدیرنامه برای وی آمده است: در بزرگداشت حضور چهار دهه رشته پارا والیبال در بازی های پارالمپیک، هیئت مدیره پارا والیبال جهانی از آقای هادی رضایی برای حضور و مشارکت فعال ایشان در این رشته در جهت توسعه و ارتقای این رشته ورزشی به عنوان بازیکن و مربی بین المللی و در سطوح مدیریتی و اجرایی و تدریس قدردانی می نماید.

فرد بعدی علی کشفیا است که به عنوان ورزشکار بین المللی و نیز عهده دار بودن سمت های اجرای و مدیریتی مورد تقدیر قرار گرفته است.

از میان ده ها ورزشکار ایرانی نیز پرویز فیروزی، رمضان صالحی و عیسی زیراهی به عنوان ورزشکاران بین المللی که در طول ادوار مختلف پارالمپیک پیروز به افتخارآفرینی شده اند، مورد تقدیر قرار گرفته اند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 86310

به "تقدیر رئیس فدراسیون جهانی پارا والیبال از 5 ایرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقدیر رئیس فدراسیون جهانی پارا والیبال از 5 ایرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید