تمرین هوایی مشترک عُمان و آمریکا

به گزارش مجله سرگرمی، وب سایت وزارت دفاع عمان از تمرین هوایی مشترک نیروهای این کشور و آمریکا اطلاع داد و هدف از آن را بالا بردن توانایی نیروی هوایی عمان خاطرنشان کرد.

تمرین هوایی مشترک عُمان و آمریکا

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، نیروهای هوایی و دریایی عُمان با نیروهای هوایی آمریکا و جنگنده های این کشور تمرین هوایی مشترکی را شروع نموده اند.

بر اساس گزارش وب سایت وزارت دفاع عمان، این تمرین شامل دوره های آموزشی متعدد است که محیط های مجازی را متناسب با نقش نیروهای هوایی شرکت کننده و مأموریت هایی که جنگنده های مختلف انجام می دهند، بازسازی می نماید.

در ادامه این گزارش آمده: تمرین مذکور به منظور به منظور بالابردن شایستگی و آمادگی رزمی نیروهای هوایی عمان و جنگنده های جدیدی است که به سلاح، تجهیزات و برنامه های الکترونیکی-نظامی پیشرفته مجهز شده اند. هدف دیگر این تمرین افزایش سطح هماهنگی در شیوه های کار هوایی مشترک میان نیروهای مسلح سلطنت عمان و کشورهای دوست است.

در چهاردهم بهمن ماه جاری، ژنرال کنت مکنزی فرمانده ستاد فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا (سنتکام) که ایران آن را تروریستی می داند، با بدر بن سعود بن حارب البوسعیدی وزیر دفاع عمان ملاقات کرد.

به نوشته روزنامه عمان، در این ملاقات همکاری های نظامی بین عمان و آمریکا، راهکارهای تقویت این همکاری و مسائل مشترک دو کشور آنالیز شد (جزئیات بیشتر).

ص

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 70097

به "تمرین هوایی مشترک عُمان و آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمرین هوایی مشترک عُمان و آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید