تور مشهد از 960 هزار تومان تا 360 هزار تومان

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، مشهد به دلیل داشتن پتانسیل زیارتی بسیار در میان ایرانی ها و مردمان کشورهای همسایه هوادار دارد.

تور مشهد از 960 هزار تومان تا 360 هزار تومان

جاذبه های گردشگری در مشهد کم نیست اما از مهمترین آن حرم امام هشتم، امام رضا (ع) است که سالانه میزبان گردشگران زیادی است.

پارک جنگلی وکیل آباد، پارک ملت، پارک کوهسنگی، باغ وحش وکیل آباد، پارک علمی پروفسور بازیما، باغ ملی و باغ گیاه شناسی از مقاصدی است که می توانید در طول زمان سفر خود از آن ها بازدید داشته باشید.

اما اگر در فصل تابستان به این سفر می روید، پارک آبی مشهد می تواند بسیار مهیج باشد.

در کنار این مقاصد باید از آثار تاریخی نیز بازدید داشته باشید. آرامگاه نادرشاه در مجموعه باغ موزه نادری، آرامگاه فردوسی، آرامگاه مهدی اخوان ثالث که در محوطه آرامگاه فردوسی قرار گرفته است، بنای هارونیه که نزدیک مقبره فردوسی قرار گرفته، حمام مهدی قلی بیک که به موزه مردم شناسی مشهد تبدیل شده، آرامگاه پیر پالاندوز، موزه نان که در جاده مشهد- چناران قرار گرفته است و موزه شه لافتی از جاذبه های فرهنگی و تاریخی مشهد است.

اما بهتر است در این سفر روزی را به گردش در ییلاق های اطراف مشهد اختصاص دهید. ییلاق طرقبه هم آب و هوای خوب و رستوران های معروفی دارد. نباید در این گردش از شیشلیک و دیزی غافل شوید، در نتیجه در این سفر حتما برنامه ای برای ییلاق های مشهد داشته باشید.

شاندیز نیز یکی دیگر از ییلاق های مشهد است که رودخانه زیبایی دارد. شما می توانید در کنار این رودخانه ناهاری دلچسب را تجربه کنید.

تابستان می تواند فرصت خوبی باشد تا چند روزی را در این شهر زیارتی سپری کنید اما باید دید برای سفر به مشهد با آژانس های گردشگری باید چه میزان هزینه صرف کرد. در ادامه نگاهی به قیمت تورهای مشهد در فصل تابستان خواهیم داشت:

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: همگردی
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 33580

به "تور مشهد از 960 هزار تومان تا 360 هزار تومان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور مشهد از 960 هزار تومان تا 360 هزار تومان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید