حضور تیمهای بسکتبال سه نفره ایران در رقابت های زیر 18 سال آسیا

به گزارش مجله سرگرمی، تیمهای ملی بسکتبال دختران و پسران زیر 18 سال ایران در رقابت های قهرمانی آسیا شرکت می نمایند.

حضور تیمهای بسکتبال سه نفره ایران در رقابت های زیر 18 سال آسیا

به گزارش خبرنگاران، رقابت های بسکتبال سه نفره زیر 18 سال قهرمانی آسیا به میزبانی مالزی برگزار می گردد و تیم ملی بانوان ایران در این رویداد شرکت خواهد نمود. وب سایت رسمی مسابقات فاطمه آقازادگان، زینب غفاری، آیدا غلام محمدی و حسنی حسینی را به عنوان ملی پوشان ایران در این رویداد معرفی نموده است.

تیم ملی ایران در این مسابقات در گروه اول با قزاقستان و چین پیکار می نماید و از جمعه شانزدهم شهریور کارش را آغاز خواهد نمود. تیم ملی ابتدا به مصاف چین می رود و سپس برابر قزاقستان به میدان خواهد رفت.

همچنین تیم ملی پسران ایران با ترکیب احسان دلیرزهان، امیر حسین رضایی فر، اسحاق حاتمی فر و متین آقاجان پور و با راهنمایی محمدرضا اسلامی راهی این مسابقات گردیده و در این رویداد شرکت خواهد نمود.

تیم ملی ایران در این رقابت ها در گروه اول انتخابی با ازبکستان، گوام، هنگ کنگ و مغولستان واقع شده است و در اولین گام نیز پنجشنبه پانزدهم شهریور به مصاف ازبکستان خواهد رفت. تیم ملی دومین دیدارش را نیز پنجشنبه و برابر مغولستان برگزار می نماید و جمعه با گوام و هنگ کنگ پیکار خواهد نمود.

تیم اول مرحله انتخابی به مرحله گروهی صعود می نماید و تیم ایران در صورت صعود به این مرحله در گروه B با اردن و اندونزی پیکار خواهد نمود.

banima.ir: مجله گردشگری و مسافرتی بانیما

کنفرانس هکا: مجله خبری و تحلیلی صنایع کشاورزی و تولیدی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 2410

به "حضور تیمهای بسکتبال سه نفره ایران در رقابت های زیر 18 سال آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور تیمهای بسکتبال سه نفره ایران در رقابت های زیر 18 سال آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید