حل مسائل احداث باند دوم محور رودبار به جیرفت

به گزارش مجله سرگرمی، دادستان رودبار جنوب گفت: با ورود مدعی العموم و برای احیای حقوق عامه، مسائل احداث باند دوم محور مواصلاتی رودبار به جیرفت رفع و پروژه مجددا شروع به کار کرد.

حل مسائل احداث باند دوم محور رودبار به جیرفت

به گزارش خبرنگار ، حامد عمرانی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودبار جنوب گفت: با ورود مدعی العموم، مسائل حقوقی و قضایی پیرامون آزادسازی حریم محور مواصلاتی رودبار جنوب به جیرفت که منجر به توقف پروژه احداث این جهت شده بود، حل و فصل و پروژه مجددا شروع به کار کرد.

او اضافه نمود: با توجه به اینکه جنوب استان کرمان یکی از قطب های کشاورزی کشور محسوب می گردد و این محور مواصلاتی نیز یکی از پرتردترین جهت های جنوب استان است؛ بنابراین از مدتی قبل پروژه ساخت باند دوم این محور در دستور کار اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان قرار گرفته بود؛ اما متاسفانه به دلایل بعضی مسائل پروژه متوقف شده بود.

عمرانی بیان نمود بدون فوت وقت، دادستانی به منظور احیای حقوق عامه، پیشگیری از جرائم و کاهش تصادفات و تلفات جاده ای رسیدگی به موضوع را در دستور کار ویژه خود قرار داد.

او بیان داشت: پس از انجام بازدید های میدانی، دستورات قضایی لازم صادر و در کوتاه ترین زمان ممکن، برطرف حریم جاده صورت پذیرفت و پروژه مجددا شروع به کار نموده است.

عمرانی اضافه نمود: این اقدام برای برطرف موانع پروژه باند دوم رودبار جنوب به بهادرآباد که باعث پیشبرد اهداف و سیاست های پیشرفت و توسعه شهرستان و تسریع در فرایند اجرای پروژه های مذکور می گردد، صورت پذیرفت.

او توضیح داد: امروزه حمل و نقل یکی از اجزای مهم اقتصاد ملی محسوب می گردد و به دلیل داشتن نقش زیربنایی، تاثیر فراوانی بـر فرآیند رشد مالی کشور دارد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودبار جنوب اضافه نمود: این بخش دربرگیرنده فعالیت هایی است که به شکلی گسترده در تمامی زمینه های فراوری، توزیع و مصرف کالا و خدمات جریان داشته و در مجموعه فعالیت های مالی و کشاورزی نقش غیرقابل انکاری برعهـده دارد.

م

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 111230

به "حل مسائل احداث باند دوم محور رودبار به جیرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حل مسائل احداث باند دوم محور رودبار به جیرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید