خبرنگاران جشن شهروندی بجنوردی ها در بوستان بش قارداش

به گزارش مجله سرگرمی، بجنورد- خبرنگاران- برگزاری جشن های شهروندی با حضور جمع زیادی از شهروندان بجنورد، سه شنبه شب در بوستان گردشگری بش قارداش شروع شد.

خبرنگاران جشن شهروندی بجنوردی ها در بوستان بش قارداش

شهردار بجنورد سه شنبه شب در این خصوص به خبرنگار خبرنگاران گفت: جشن شهروندی به مدت 11 شب در این بوستان نمونه ملی برگزار می گردد که هدف از آن ایجاد نشاط و شادی بین شهروندان به مناسب شروع هفته فرهنگی بجنورد است.

روح الله براتیان اضافه نمود: در این جشن برنامه های فرهنگی متنوعی برگزار می گردد که مقدمه ای برای هفته فرهنگی بجنورد است.

وی گفت: طبق خواسته شورای عالی کشور همه مراکز استان ها باید روزی را به نام هفته فرهنگی مشخص و در تقویم ثبت نمایند که طبق مصوبه شورای شهر بجنورد هفته فرهنگی بجنورد از 24 تا 31 اردیبهشت ماه مشخص شده تا در تقویم ثبت گردد؛ اما سال جاری به دلیل تقارن بازه یاد شده با ماه مبارک رمضان، مراسم با یک ماه تأخیر برگزار می گردد.

شهردار بجنورد توضیح داد: این جشن از 21 خرداد به مدت 11 شب از ساعت 21 همراه با اجرای موسیقی و برنامه های شاد متنوع و همچنین برپایی نمایشگاه فرهنگی برپا می گردد.

شهر بجنورد مرکز خراسان شمالی، 210 هزار نفر جمعیت دارد.

7185/5132

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایرنا
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 27193

به "خبرنگاران جشن شهروندی بجنوردی ها در بوستان بش قارداش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران جشن شهروندی بجنوردی ها در بوستان بش قارداش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید