خبرنگاران رانندگان از تردد در خیابان ساحلی خرم آباد خودداری کنند

به گزارش مجله سرگرمی، خرم آباد - خبرنگاران - رییس پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان گفت: باتوجه به وقوع احتمالی سیل در خرم آباد و بالا آمدن آب رودخانه خرم رود، رانندگان از تردد در خیابان ساحلی این شهرخودداری کنند.

خبرنگاران رانندگان از تردد در خیابان ساحلی خرم آباد خودداری کنند

سرهنگ مرتضی چغلوند بامداد سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: باتوجه به هشدارهای هواشناسی مبنی بر وقوع سیل و به محض بالا آمدن آب رودخانه خرم رود، تردد در خیابان ساحلی غربی و شرقی خرم آباد ممنوع می شود.

وی با بیان اینکه خیابان شریعتی و 60 متری مسیرهای جایگزین می باشند اضافه نمود: برای حفظ جان شهروندان تردد در پل های موقت ممنوع شده و همچنین خیابان های منتهی به خیابان ساحلی مسدود است.

سرهنگ چغلوند همچنین به وزش باد و سقوط اجسام و شاخه درختان اشاره کرد و گفت: همشهریان خودروهای خود را تا حد امکان به دور از درخت، ساختمان و اجسام متحرک پارک کنند.

وی بیان نمود: به علت دره ای بودن شهر خرم آباد، وقوع سیل باعث می شود بیشتر خیابان ها این شهر درگیر شود لذا از رانندگان تقاضا داریم سفرهای درون شهری خود را مدیریت کنند.

کارشناس اداره کل هواشناسی لرستان گفت: براساس نقشه های هواشناسی بارش های سامانه بارشی هفته جاری استان، به اندازه بارش های فروردین ماه گذشته است.

زینب اکبری با اشاره به فعالیت سامانه بارشی قوی تا ظهر و بعدازظهر روز چهارشنبه اضافه نمود: فعالیت این سامانه برای تمام نقاط استان موجب بارندگی، کاهش دما، وزش بادهای لحظه ای شدید شده و برای مناطق مستعد احتمال رخداد صاعقه و تگرگ پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: به دنبال فعالیت این سامانه بارشی از سه شنبه شب برای مناطق سردسیر استان و ارتفاعات بارش برف را خواهیم داشت و این سامانه بارشی در 2 بازه زمانی بامداد سه شنبه تا اواسط روز سه شنبه و از سه شنبه شب تا ظهر چهارشنبه از فعالیت بیشتری برخوردار است.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: ایرنا
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 72038

به "خبرنگاران رانندگان از تردد در خیابان ساحلی خرم آباد خودداری کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران رانندگان از تردد در خیابان ساحلی خرم آباد خودداری کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید