خبرنگاران هیات تجاری و فناور ایرانی به جی تکس 2020 می رود

به گزارش مجله سرگرمی، تهران- خبرنگاران- یک هیات تجاری و فناور ایرانی با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری 15 تا 19 آذرماه به نمایشگاه جی تکس 2020 اعزام می گردد.

خبرنگاران هیات تجاری و فناور ایرانی به جی تکس 2020 می رود

به گزارش روز شنبه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات جیتکس هر سال در حوزه کامپیوتر و آخرین دستاوردهای فناورانه آن با حضور نمایندگانی از کشورهای مختلف دنیا از قاره های آسیا، اروپا، آمریکا و آفریقا در مرکز تجارت دنیای شهر دبی در کشور امارات متحده عربی برگزار می گردد.

آخرین فناوری ها، محصولات گوناگون مانند فناوری های صوتی، لوازم جانبی، بازی های رایانه ای، سخت افزار و نرم افزار، خدمات اینترنت، خدمات فناوری و لپ تاپ در این نمایشگاه ارائه می گردد. این رویداد، فرصت خوبی برای شرکت های ایرانی است تا در کنار آشنایی با آخرین دستاورهای این حوزه، محصولات و توانمندی های خود را هم معرفی نمایند.

شرکت ها می توانند با حمایت مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی به این نمایشگاه فناورانه بروند.

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری هم از حضور دانش بنیان ها و شرکت های خلاق در این نمایشگاه حمایت می نماید، علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی www.tesc.ir مراجعه نمایند.

جیتکس عظیم ترین جشنواره کامپیوتر و آی سی تی در خاورمیانه است که در دبی برگزار می گردد.

کالارنا: کالارنا: مقایسه و نقد کالاهای دیجیتالی

turkeyro.ir: ترکیه: سفر به سرزمین زیبایی ها، استانبول، آنتالیا، آنکارا، کوش آداسی

منبع: ایرنا
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 120804

به "خبرنگاران هیات تجاری و فناور ایرانی به جی تکس 2020 می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران هیات تجاری و فناور ایرانی به جی تکس 2020 می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید