خبرنگاران یوونتوس در آستانه حذف نهاده شد

به گزارش مجله سرگرمی، تهران- خبرنگاران- تیم فوتبال یوونتوس در ملاقات رفت مقابل لیون با یک گل مغلوب شد تا در آستانه حذف از لیگ قهرمانان اروپا قرار بگیرد.

خبرنگاران یوونتوس در آستانه حذف نهاده شد

چهارشنبه شب از دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، لیون فرانسه در خانه خود مقابل تیم مدعی یوونتوس ایتالیا نهاده شد و به رجحان ارزشمند یک بر صفر دست یافت.

یوونتوسی ها که در این فصل سعی بر انتها دادن به طلسم قهرمان نشدن در اروپا هستند، بازی را تهاجمی شروع کردند اما بازیکنان پرکوشش لیون به خوبی از دروازه محافظت نموده و در ضد حملات و استفاده از جناحین بسیار خطرناک نشان می دادند.

در دقیقه 31 لوکاس توسارت توپ ارسالی آنوآر را با ضربه ای مناسب درون دروازه یوونتوس جای داد تا استادیوم را مملو از شادی کند.

در نیمه دوم ستاره های یوونتوس از جمله کریستیانو رونالدو کوشش زیادی برای جبران انجام دادند، اما مقابل خط دفاعی میزبان ناکام ماندند.

در نهایت بازی با رجحان یک بر صفر لیون به اتمام رسید. با این اوصاف کابوس دوباره بانوی پیر تورین در راستای ناکامی در لیگ قهرمانان دوباره در آستانه شکل دریافت است و چنانچه آنها در ملاقات برگشت به پیروزی با بیش از یک گل نرسند، بازهم از این رویداد وداع خواهند کرد.

ترکیب لیون

آنتونی لوپس، مارسلو، دنایر، مارسل، دوبوا، برونو گیمارش، لوکاس توسارت، کورنه(اندرسون)، توتو اکامبی(تریر)، موسی دمبله و آنوآر

ترکیب یوونتوس

شزنی، دنیلو، لئوناردو بونوچی، ماتیاس دلیخت، الکس ساندرو، بنتانکور، میرالم پیانیچ(آرون رمزی)، رابیو(برناردسکی)، کوادرادو(هیگواین)، پائولو دیبالا و کریستیانو رونالدو

mahsanblog.ir: مهسان بلاگ | سیستم مدیریت محتوای مهسان

منبع: ایرنا
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 72509

به "خبرنگاران یوونتوس در آستانه حذف نهاده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران یوونتوس در آستانه حذف نهاده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید