دومین جشنواره شعر آئینی نور به میزبانی دانشگاه پیغام نور کرمان 12 تیر برگزار می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، دبیر اجرایی دومین جشنواره شعر آئینی دانشگاه پیغام نور استان کرمان گفت: تاکنون بیش از 210 اثر به دبیرخانه این جشنواره رسیده است که ضمن چاپ اثرات برتر در کتاب جشنواره ، 20اثر منتخب توسط شاعران در روز برگزاری این جشنواره اجرا می گردد و به 5 اثر برتر به تشخیص کمیته علمی جشنواره، نیز جوایز ارزنده ای اهداء خواهد شد.

دومین جشنواره شعر آئینی نور به میزبانی دانشگاه پیغام نور کرمان 12 تیر برگزار می گردد

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از دانشگاه پیغام نور، امین رستمی دبیر اجرایی دومین جشنواره شعر آئینی دانشگاه پیغام نور استان کرمان گفت: تاکنون بیش از 210 اثر به دبیرخانه این جشنواره رسیده است که ضمن چاپ اثرات برتر در کتاب جشنواره ، 20اثر منتخب توسط شاعران در روز برگزاری این جشنواره اجرا می گردد و به 5 اثر برتر به تشخیص کمیته علمی جشنواره، نیز جوایز ارزنده ای اهداء خواهد شد.

رستمی اضافه نمود: آثار ارسالی این دوره در بین دانشگاههای برتر کشور از جمله دانشگاه تهران، دانشگاه فردوسی مشهد، دانشگاه شهید باهنر کرمان و ... بوده و آثار ارسالی به لحاظ محتوا، فاخر و جذاب تر هستند.

وی با عنوان اینکه اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاهها در حوزه های مختلف دینی آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال نموده اند، توضیح داد: این جشنواره 12 تیرماه امسال به میزبانی دانشگاه پیغام نور استان کرمان برگزار می گردد.

powersetshop.ir: وبلاگ پاورست: نقد و بررسی کالاهای دیجیتالی و کاربردی

taverna.ir: تاورنا: مجله گردشگری و مسافرتی

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 29331

به "دومین جشنواره شعر آئینی نور به میزبانی دانشگاه پیغام نور کرمان 12 تیر برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومین جشنواره شعر آئینی نور به میزبانی دانشگاه پیغام نور کرمان 12 تیر برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید