دیدار سرپرست میراث فرهنگی حراسان شمالی با مدیرکل صداوسیمای استان

به گزارش مجله سرگرمی، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی با تاکید بر اینکه همکاری دستگاه ها موجب رشد و رونق گردشگری می گردد، گفت: در نظر داریم از حداکثر ظرفیت های رسانه ای در جهت معرفی استان بهره ببریم.

دیدار سرپرست میراث فرهنگی حراسان شمالی با مدیرکل صداوسیمای استان

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی، حبیب یزدان پناه سرپرست این اداره کل، در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای خراسان شمالی اظهار کرد: بیشترین مسافر عبوری ما از استان های همجوار همچون خراسان رضوی و گلستان است که برای جذب آنها و ماندگاری در استان باید ظرفیت های موجود و ناشناخته را بیشتر معرفی کنیم.

یزدان پناه با اشاره به برگزاری جشنواره جاده ابریشم، توضیح داد: این برنامه فرهنگی و هنری هر شب در یک شهرستان استان برگزار می گردد.

او همچنین از برگزاری نمایشگاه صنایع دستی در محل پارک تفریحی بش قارداش اطلاع داد و گفت: این نمایشگاه با برپایی 90 غرفه از سوی استان های دیگر، 10 غرفه از خراسان شمالی و 45 غرفه متفرقه از سوغات و صنایع دستی استان از 16 تا 19 مردادماه برپا می گردد.

او اقدامات رسانه ملی در زمینه معرفی جاذبه های تاریخی و گردشگری استان را مورد تائید میراث فرهنگی و گردشگری دانست و گفت: رویکرد صدا و سیما، رویکرد خوبی است و با تعامل بیشتر و ایجاد کمیته کاری مشترک در این زمینه دستیابی به اهداف ممکن می گردد.

حمید قربانی جم مدیرکل صدا و سیمای خراسان شمالی نیز در این نشست با بیان اینکه تعامل و همکاری سرمایه های انسانی می تواند اتفاقات خوبی را رقم بزند، گفت: این افراد با نگاه بلند و برنامه هایی که در این زمینه دارند، می توانند به رشد و توسعه استان و کشور یاری نمایند.

او با اشاره به اینکه همه ما اعضای یک خانواده هستیم، گفت: میراث فرهنگی می تواند بسیاری از سازمان هایی را که با اهداف خود مرتبط است به صورت مستقیم و غیر مستقیم گره بزند و سبب رونق گردشگری گردد.

او با بیان اینکه مدیران دستگاه ها باید از حوزه مشاوران رسانه ای و روابط عمومی به عنوان بازوان قوی اجرایی بهره بیشتری ببرند، عنوان نمود: با برنامه ریزی بیشتر با میراث فرهنگی، می توان دست به دست هم طرح ها و برنامه های موثری را تعریف و فراوری کرد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: میراث آریا
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 41742

به "دیدار سرپرست میراث فرهنگی حراسان شمالی با مدیرکل صداوسیمای استان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدار سرپرست میراث فرهنگی حراسان شمالی با مدیرکل صداوسیمای استان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید