رزمگر: اگر مشکل اقتصادی برطرف گردد در پی ملاقات تدارکاتی با اوکراین هستیم

به گزارش مجله سرگرمی، مدیر تیم ملی هندبال بانوان گفت: امیدوارم بچه ها خود را در این اردو نشان دهند و یک تیم خوب و در خور نام ایران را به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام کنیم.

رزمگر: اگر مشکل اقتصادی برطرف گردد در پی ملاقات تدارکاتی با اوکراین هستیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، عزت الله رزمگر در مورد دومین مرحله اردوی تیم هندبال بانوان گفت: در مشهد اردوی فشرده ای داشتیم و تمام بازیکنانی که پتانسیل داشتند را شناسایی و در هر پست 8 نفر را به اردو دعوت کردیم و بیش از 60 نفر در دور اول اردو حاضر شدند. بعلاوه کسانی هم که درخواست حضور داشتند دعوت شدند و در تیم ملی بر روی همه باز بود. تست های سختی را برگزار کردیم و در نهایت از هر پست 4 نفر و در مجموع 28 نفر راهی دور دوم اردو شدند.

وی در ادامه اضافه کرد: در خاتمه این مرحله اردو تعداد بازیکنان به 24 نفر می رسد. روز گذشته هم تست های سختی را برگزار کردیم و امیدوارم بچه ها خود را در این اردو نشان دهند و یک تیم خوب و در خور نام ایران و فدراسیون هندبال را به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام کنیم.

مدیر تیم ملی هندبال بانوان در پاسخ به این سوال که آیا اردوی و بازی تدارکاتی هم برای تیم در نظر گرفته شده است، گفت: یکی از دلایلی که از دو بازیکن روسیه برای حضور در تیم ملی دعوت کردیم این است که بازی دو تیم ازبکستان و قزاقستان را برای بازیکنان شبیه سازی کنیم. این دو بازیکن در سطح حرفه ای و لیگ های اروپایی بازی می نمایند و روز گذشته توانستیم یک بازی بین ایران و ازبکستان را طراحی کردیم و از عملکرد بازیکنان رضایت داشتیم.

وی تاکید نمود: با یکی از دوستانم در اوکراین هماهنگ کردیم که بازی محبت آمیز داشته باشیم اما فکر می کنم از نظر اقتصادی با مشکل رو به رو شویم. قرار بود با اوکراین یک اردوی تدارکاتی در ایران داشته باشیم و آنها با هزینه خودشان بلیط را پرداخت نمایند و ما هم برای حضور در اوکراین بلیط را خودمان بخریم ولی هزینه بلیط ما بالای یک میلیارد تومان است و نمی دانم می توانیم این مبلغ را تامین کنیم یا نه. فعلا تمام کوشش خود را می کنیم که در ایران برنامه ریزی برای اردو داشته باشیم.

miniman.ir: مرد کوچک | مجله سبک زندگی و کسب و کار

miniset.ir: مینی ست | مجله خانواده و موفقیت

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 149605

به "رزمگر: اگر مشکل اقتصادی برطرف گردد در پی ملاقات تدارکاتی با اوکراین هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رزمگر: اگر مشکل اقتصادی برطرف گردد در پی ملاقات تدارکاتی با اوکراین هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید