رضایی: 5 دقیقه قبل از پایان بازی بوی پنالتی به مشامم رسیده بود، تیم داوری سناریوی خوبی را کارگردانی کرد

به گزارش مجله سرگرمی، سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن با انتقاد از داوری دیدار تیمش مقابل فولاد مدعی شد داوران این مسابقه به خوبی سناریوی خود را کارگردانی کرده اند.

رضایی: 5 دقیقه قبل از پایان بازی بوی پنالتی به مشامم رسیده بود، تیم داوری سناریوی خوبی را کارگردانی کرد

رحمان رضایی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره دیدار روز گذشته تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان مقابل فولاد خوزستان که به تساوی 2 - 2 انجامید، گفت: در این بازی سه امتیاز را می خواستیم و پرتلاش ظاهر شدیم. درست است که در ابتدای بازی ریتم لازم را نداشتیم و زود شروع نکردیم، ولی بعد از نیم ساعت تیم خوب جلو کشید و در نیمه دوم فوتبال تهاجمی را به نمایش گذاشت. ما در این بازی برای برد بازی کردیم و فکر می کنم این مسئله را تا آخرین لحظه بازی هم نشان دادیم.

وی درباره صحنه بحث برانگیز گرفته شدن پنالتی در لحظه آخر بازی به سود فولاد، خاطر نشان کرد: بوی پنالتی پنج دقیقه قبل از گرفته شدن به مشامم رسیده بود. در همان موقعی که داور به من بی جهت کارت زرد نشان داد، متوجه موضوع شدم. به داور گفتم چرا به من کار دادی، گفت از خط بیرون رفتی. گفتم من فقط داشتم با بازیکنم صحبت می کردم و اعتراضی نداشتم. اگر اعتراض می کردم درست است باید کارت بگیریم، ولی در همه جای جهان مربیان گاهی برای صحبت با بازیکنان از خط خارج می شوند و اتفاقی هم رخ نمی دهد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در خاتمه شرح داد: به اعضای تیم داوری تبریک می گویم که سناریوی خوبی را نوشته و کارگردانی کردند. فکر می کنم الان هم حیف است این سناریو بازبینی نشود، چون همه باید ببینند که چه سناریو جالبی را چیده بودند. آنها غافل هستند که من در چه لیگی بازی کرده ام. در ایتالیا این چیزها برای من کهنه شده است، آن وقت مقابل من دست به چنین کارهایی می زنند! این صحنه ها برای من کهنه شده و بهتر است این فیلم ها را جلوی کسانی بازی کنند که از همه چیز بی خبر هستند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

canadaro.ir: تور کانادا: مجله گردشگری و مسافرتی تور کانادا، ویزای کانادا

indiaro.ir: تور هند ارزان قیمت indiaro | تور بمبئی، گوا، آگرا، جیپور، تور مثلث طلایی، تور نوروز، بهار، تابستان، پاییز، زمستان

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 118059

به "رضایی: 5 دقیقه قبل از پایان بازی بوی پنالتی به مشامم رسیده بود، تیم داوری سناریوی خوبی را کارگردانی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضایی: 5 دقیقه قبل از پایان بازی بوی پنالتی به مشامم رسیده بود، تیم داوری سناریوی خوبی را کارگردانی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید