روایت مدافع پرسپولیس از تودهنی کریم باقری و شکستگی دندان

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال روز گذشته در استادیوم آزادی به مصاف فولاد خوزستان رفت و با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسید. نقطه اوج حواشی این مسابقه، اعلام پنالتی به سود فولاد بود. محمدحسین کنعانی زادگان مدافع پرسپولیس اعتقاد داشت توپ به دستش برخورد نکرده است و بعد از اعلام ضربه پنالتی و دریافت کارت زرد، خیال سرانجام دادن به اعتراضاتش را نداشت.

روایت مدافع پرسپولیس از تودهنی کریم باقری و شکستگی دندان

شدت اعتراضات کنعانی زادگان به حدی بود که بازیکنان پرسپولیس او را برای آرام کردن به کنار خط و نزدیک نیمکت پرسپولیس راهنمایی کردند. در آن لحظه، کریم باقری مربی پرسپولیس به سبک خودش اقدام به ساکت کردن کنعانی زادگان کرد.

این مدافع پرسپولیس درباره اتفاقات اتفاق افتاده بین خودش و کریم باقری گفت: آقا کریم می گفت حسین صحبت نکن وگرنه داور الان کارت زرد دوم و کارت قرمز را هم نشان می دهد.

وی اضافه کرد: آقا کریم دو بار تو دهنی قشنگی به من زد که فکر می کنم به موقع بود! البته وقتی ایشان زد، خونریزی دهانم بیشتر شد. (با خنده)

مدافع پرسپولیس با بیان اینکه پنالتی اعلام شده به سود فولاد ناحق بود، توضیح داد: شیطنت هایی در حال رخ دادن است. هفته قبل هم بازیکن استقلال از زمین اخراج نشد. با این کارها نمی توانند پرسپولیس را زمین بزنند و انگیزه ما بیشتر هم می گردد.

کنعانی زادگان تاکید نمود: در صحنه پنالتی دندانم در دستم بود و از بینی ام خون می آمد. وقتی داور سوت زد فکر کردم به سود ما خطا شده است ولی وقتی داور پنالتی گرفت، شوکه شدم.

مدافع پرسپولیس درباره مصدومیت و احتمال غیبتش در بازی های بعد هم گفت: جوانان خوبی داریم و پرسپولیس قبلاً هم با وجود بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتش به فینال آسیا رسیده است. قول می دهم سال جاری هم پرسپولیس قهرمان می گردد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 129837

به "روایت مدافع پرسپولیس از تودهنی کریم باقری و شکستگی دندان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روایت مدافع پرسپولیس از تودهنی کریم باقری و شکستگی دندان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید