روسیه در مورد شکننده شدن بازار نفت هشدار داد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، الکساندر نواک گفت: بازارهای نفت به دلایل ژئوپولیتیکی و افت فراوری در برخی مناطق، شکننده باقی مانده اند. اما او اضافه نمود کشورش در صورت لزوم می تواند فراوری خود را افزایش دهد.

روسیه در مورد شکننده شدن بازار نفت هشدار داد

نواک که در کنفرانس اقتصادی شرق دور در شهر ولادی وستوک روسیه صحبت می کرد گفت: امروز وضعیت بازارها تا حد زیادی شکننده است و این به این موضوع مرتبط است که همه کشورها نتوانسته اند بازار و فراوری خود را بهبود دهند.

ما شاهد چنین موقعیتی در مکزیک هستیم که کاهش نفت به بیش از نصف میزان فراوریی بوده است که در 2018 پیش بینی گردیده بود. در ونزوئلا هم فراوری با افت شدید 50 هزار بشکه در روز روبرو گردیده است. این به معنای این است که هنوز در چشم انداز بلندمدت، بازارها متوازن نگردیده اند.

نواک همچنین در مورد تاثیر منفی تحریم های ضد ایرانی قریب الوقوع آمریکا، بر بازارها هشدار داد.

این باعث به وجود آمدن بلاتکلیفی بزرگی در بازارها گردیده است. معین نیست که کشورهایی که حدود 2 میلیون بشکه در روز نفت از ایران می خرند چطور رفتار خواهند کرد. این ها در منطقه اروپا و در منطقه آسیا اقیانوسیه هستند... د. این وضعیت بلاتکلیفی بزرگی است. باید از نزدیک این موقعیت را زیر نظر داشت و تصمیمات درستی در این باره اتخاذ کرد.

نواک همچنین گفت که قیمت های کنونی به سود فراوریکنندگان و مشتریان هستند و هیچ کس علاقه ای به بیش از حد داغ شدن بازارها (بالا رفتن قیمت ها) ندارد.

روسیه دارای پتانسیل این است که در میان مدت فراوری خود را 300 هزار بشکه در روز افزایش دهد

نواک گفت در مورد همکاری در فضای انرژی با همتای آمریکایی خود مذاکره خواهد نمود. او همکاری با آمریکا را با اهمیت توصیف کرد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 3160

به "روسیه در مورد شکننده شدن بازار نفت هشدار داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه در مورد شکننده شدن بازار نفت هشدار داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید