سرافراز: امکانات مورد احتیاج در اختیارمان قرار گرفته است، توانایی کسب سهمیه المپیک جوانان را داریم

به گزارش مجله سرگرمی، سرمربی تیم تنیس روی میز جوانان دختر گفت: در سال های اخیر توجه خوبی از سوی فدراسیون به بخش بانوان شده و همین مسئله باعث ریخته شدن ترس بازیکنان و بالا رفته تجربه آنها شده است.

سرافراز: امکانات مورد احتیاج در اختیارمان قرار گرفته است، توانایی کسب سهمیه المپیک جوانان را داریم

آزاده سرافراز در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درخصوص مسابقات قهرمانی جوانان آسیا و عنوان هشتمی تیم دختران ایران در این رقابت ها گفت: مسابقات در سطح خوبی برگزار گردید و همه مدعیان از جمله کره شمالی که پیش از این غیبت داشت، حضور داشتند. خوشبختانه نتایج خوبی بدست آمد و توانستیم بالاتر از تیم هایی همچون مالزی و سنگاپور در رده هشتم قرار بگیریم. حضور در جمع 8 تیم برتر نتیجه خوبی برای ما بود.

وی اضافه کرد: در سال های اخیر توجه خوبی از سوی فدراسیون به بخش بانوان شده و همین مسئله باعث ریخته شدن ترس بازیکنان و بالا رفته تجربه آنها شده است. در این دوره از مسابقات قهرمانی آسیا بازیکنان کشورمان توانستند پیروزی های خوبی کسب نمایند و حتی از بازیکنان چینی گیم بگیرند؛ اتفاقی که پیش از این رخ نمی داد. ما در حالی مالزی را 3 بر صفر شکست دادیم که همواره به مشکل می خوردیم، چون بازیکنان این کشور معمولاً با چینی ها تمرین می نمایند و توانایی خوبی دارند.

سرمربی تیم تنیس روی میز جوانان دختر ادامه داد: امکانات خوبی در اختیار تیم ما قرار گرفته و هر آنچه که را که لازم داشتیم، در کوتاه ترین زمان ممکن تأمین شد. خدا را شکر امکانت در حد بازیکنان هست و باید از مسئولان فدراسیون تشکر کنیم.

سرافراز درباره شانس تیمش برای کسب رتبه های بهتر گفت: به جز چین، به لحاظ مهارتی چیزی از تیم های دیگر آسیایی نداریم، اما به لحاظ بدنسازی کمی ضعیف هستیم که اگر این مشکل را نیز به مرور حل کنیم، برابر حریفان مدعی راحت تر به میدان می رویم.

وی مطرح نمود: خوشبختانه طی یکی دو سال اخیر شاهد حضور بازیکنان جوان در ترکیب تیم ملی بزرگسالان بوده ایم. شاهد این مدعا حضور شیما صفایی در تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا و همچنین حضور ملیکا کرمی در جمع 8 بازیکن برتر است.

سرمربی تیم تنیس روی میز جوانان دختر با اشاره به بهبود امکانات در مقایسه با زمانی که خودش عضو تیم ملی بود، درخصوص شانس کسب سهمیه المپیک جوانان 2021 گفت: در این دوره هم می توانستیم نماینده ای در بازی های 2017 بوینس آیرس داشته باشیم، اما نشد. با این وجود برای کسب سهمیه 2021 خیلی امیدواریم. ما در رده پایه سال به سال پیشرفت نموده ایم و امیدوارم در آینده شرایط بهتری هم داشته باشیم.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 47106

به "سرافراز: امکانات مورد احتیاج در اختیارمان قرار گرفته است، توانایی کسب سهمیه المپیک جوانان را داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرافراز: امکانات مورد احتیاج در اختیارمان قرار گرفته است، توانایی کسب سهمیه المپیک جوانان را داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید