سیمئونه: بازیکنانم را مانند 5 فرزندم مدیریت می کنم

به گزارش مجله سرگرمی، سرمربی تیم فوتبال اتلتیکومادرید پیروزی تیمش مقابل الچه در هفته چهاردهم لالیگا را که به موجب آن صدرنشین باقی ماندند، ارزشمند توصیف کرد.

سیمئونه: بازیکنانم را مانند 5 فرزندم مدیریت می کنم

به گزارش خبرنگاران، دیه گو سیمئونه سرمربی تیم فوتبال اتلتیکومادرید پس از پیروزی خانگی 3 بر یک تیمش مقابل الچه در هفته چهاردهم لالیگا که روخی بلانکو را با 29 امتیاز و سه بازی کمتر در رده نخست جدول قرار داد، درباره تغییر سبک بازی تیمش که هجومی تر از همواره بود، گفت: سیستم بازی ما خیلی تغییر نکرده بود، بلکه این رویکرد بازیکنان بود که هجومی تر شده بود. آنها بازی را به فاز هجومی بردند و من فکر می کنم که در این زمینه هم خوب کار کردند. در نیمه اول موقعیت هایی داشتیم که توسط آنها به گل رسیدیم. زمانی که نتیجه 2 بر یک شد، حریف ما را به دردسر انداخت و باعث شد تیم از بابت از دست دادن فزونی دچار اضطراب گردد، اما در نهایت گل سوم را زدیم و خیال مان آسوده شد. در کل بازی خوبی بود، اما چیزهایی در بازی مان وجود داشت که باید بهتر گردد. مسیری که داریم می رویم اما درست است.

لوئیس سوارس دو گل نخست اتلتیکومادرید را زد، اما سیمئونه حاضر نشد عملکرد هیچکدام از بازیکنانش را برتر از دیگری بداند. وی اضافه نمود: درست نیست فقط یک بازیکن را نام ببرم. این پیروزی حاصل یک کار تیمی و هدایت مربیان بود. این پیروزی فقط با برنامه های تاکتیکی به دست نیامد، بلکه نقش درک متقابل و بعد احساسی بازیکنان هم در آن بسیار مهم بود.

سیمئونه در پاسخ به این سؤال که آیا سوارس سزاوار آن نیست که در خصوص او به شیوه ای متفاوت از سایر بازیکنان رفتار گردد، گفت: من درک می کنم که با هر بازیکنی باید به یک شیوه خاص رفتار کرد، چون شخصیت هر یک از آنها با دیگری متفاوت است. من سعی می کنم که هر کدام از بازیکنانم را بر اساس شخصیت شان مدیریت کنم، درست همان کاری که در خصوص پنج فرزند خودم انجام می دهم. من از عملکرد لوئیس راضی ام.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 124952

به "سیمئونه: بازیکنانم را مانند 5 فرزندم مدیریت می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیمئونه: بازیکنانم را مانند 5 فرزندم مدیریت می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید