شزنی قرضی به رم ملحق می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران: دروازه بان لهستانی توپچی ها به زودی به قرمزپوشان پایتخت ایتالیا ملحق می گردد تا بلکه در این تیم فرصت حضور در میدان را به دست آورد.

شزنی قرضی به رم ملحق می گردد

به گزارش خبرنگاران، وویسچ شزنی، دروازه بانی که فصل گذشته جای خودش را در ترکیب اصلی آرسنال به داوید اوسپینا داد و در نیم فصل دوم کاملاً نیمکت نشین شد، آزاد گذاشته شده تا توپچی ها را ترک کند.

کار شزنی برای بازگشت به ترکیب اصلی آرسنال به خودی خود سخت بود و با پیوستن پتر چک از چلسی به این تیم، حضور او در جمع 11 بازیکن اصلی تیم ونگر تقریباً غیرممکن شد. ونگر در شرایطی که تیمش سه دروازه بان دیگر همچون اوسپینا، چک و نیز دامیان مارتینس دارد، شزنی را در فهرست بازیکنان مازاد قرارداده است. در این میان او تصور می نماید که مارتینس 22 ساله، کسی که سال 2010 از تیم ایندپندینته به توپچی ها پیوست، آینده درخشانی دارد.

حالا شزنی میخواهد در تیمی دیگر برای خود فرصت بازی پیدا کند و از قرار معلوم این تیم رم است که می خواهد سنگربان لهستانی توپچی ها را قرض بگیرد. براساس اعلام رسانه های ایتالیایی رم می خواهد برای یک سال قرض دریافت شزنی از آرسنال، به این تیم 400 هزار یورو بپردازد و در قرارداد او بندی بگنجاند که به جالوروسی اجازه می دهد با این دروازه بان لهستانی قراردادی قطعی منعقد کند.

در ابتدای سال میلادی جاری بود که سیگار کشیدن شزنی در رختکن آرسنال پس از شکست این تیم برابر ساوتهمپتون لو رفت و پس از آن، او دیگر هرگز فرصت بازی در لیگ برتر را به دست نیاورد هرچند آرسن ونگر این موضوع را که شزنی به خاطر سیگار کشیدن از ترکیب اصلی کنار گذاشته شده است، تکذیب کرد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: تسنیم
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 59068

به "شزنی قرضی به رم ملحق می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شزنی قرضی به رم ملحق می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید