طلسم شکنی رضا اطری با قهرمانی در آسیا، بیابانی به مدال برنز رسید

به گزارش مجله سرگرمی، نماینده وزن 57 کیلوگرم ایران،مدال طلای رقابت های قهرمانی آسیا را از آن خود کرد و برای نخستین بار طی سال ها حضور در تیم های ملی در یک رویداد رسمی به مدال طلا رسید.پیمان بیابانی نیز در وزن 65 کیلوگرم به مدال برنز رسید.

طلسم شکنی رضا اطری با قهرمانی در آسیا، بیابانی به مدال برنز رسید

به گزارش خبرنگاران، در ادامه رقابت های 5 وزن نخست کشتی آزاد قهرمانی آسیا 2019 که در شی آن چین در جریان است، رضا اطری نماینده وزن 57 کیلوگرم ایران و دارنده مدال های برنز آسیا و بازی های آسیایی در دیدار نهایی مقابل کوم سونگ کانگ دارنده مدال نقره بازی های آسیایی 2018 از کره شمالی با نتیجه 9 بر 3 به برتری رسید و اولین مدال طلای ایران در این رقابت ها را بر گردن آویخت.

اطری پیش از این در دور نخست استراحت کرد، سپس با نتیجه 14 بر 4 حکمت الله وحیداف از تاجیکستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه 2 بر یک از سد محمودجان شاوکاتوف دارنده مدال نقره آسیا از ازبکستان گذشت و راهی دیدار فینال شد.

آخرین مرتبه حسن رحیمی دارنده مدال های طلای جهان و برنز المپیک در سال 2012 پیروز به کسب مدال طلای آسیا در وزن 57 کیلوگرم شده بود.

در وزن 65 کیلوگرم نیز پیمان بیابانی در دیدار رده بندی برابر سراج الدین حسن اف از کشور ازبکستان به روی تشک رفت و در خاتمه در یک کشتی سخت و سخت با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی رسید.

بیابانی پیش از این در دور اول مقابل کاتای یرلانبیک از چین با نتیجه 7 بر 7 پیروز شد. وی در دور دوم مقابل باجرانگ دارنده مدال نقره جهان و قهرمان بازی های آسیایی از هند با نتیجه 6 بر صفر مغلوب گشت و با توجه به حضور باجرانگ در دیدار فینال، بیابانی به گروه بازنده ها رفت و مقابل فرناندو دیووشان از سریلانکا با نتیجه 11 بر صفر پیروز شد و به دیدار رده بندی راه یافت.

بهمن تیموری در وزن 79 و رضا یزدانی در وزن 97 کیلوگرم دو کشتی گیر دیگر ایران در 5 وزن نخست هستند که برای کسب مدال طلا به مصاف رقبایشان می روند. یونس امامی در 70 کیلوگرم نیز برای کسب مدال برنز به میدان می رود.

این خبر تکمیل می شود.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 20569

به "طلسم شکنی رضا اطری با قهرمانی در آسیا، بیابانی به مدال برنز رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طلسم شکنی رضا اطری با قهرمانی در آسیا، بیابانی به مدال برنز رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید