فال روزانه 23، 07، 1398

به گزارش مجله سرگرمی، فال روزانه سه شنبه 23 مهر 1398

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

تاکنون باب میل دیگران زندگی کرده اید، اما امسال زمان آن فرا رسیده که سکان زندگی را در دست بگیرید و باب میل دل خودتان زندگی کنید. در سال پیش رو فرصت های زیادی برای شما فراهم می شود تا رویاهایتان را دنبال کنید. در نتیجه در کنار اینکه کارهای روزانه خود را انجام می دهید، از هر فرصتی برای پرداختن به کارهای موردعلاقه تان بهره بگیرید. ماهی که پیش روی شما است درهای جدیدی برای کارهای تازه باز خواهد شد و بهتر است فرصت طلب باشید و موقعیت ها را نادیده نگیرید. نظم و انضباط کلید موفقیت شما است و تاجایی که می توانید زمان بندی دقیق انجام کارها را رعایت کنید. در ماه بهمن و اسفند تلاش شما به اوج می نشیند و تا می توانید در این ماه ها در کارهای خود خلاقیت به خرج دهید. در تیر ماه سال آینده فرصتی پیش می آید تا دانش خود را به دیگران منتقل کنید، از آنجایی که زکات علم، نشر آن است این فرصت را نادیده نگیرید. مسافرتی سرشار از خوشی و شادی در مرداد و شهریور سال آینده انتظار شما را می کشد و فرصت های زیادی برای دوستی ها و رفاقت های جدید در پیش رو دارید. امسال سال شما است و و با شناخت فرصت ها، حتی خاک را می توانید به طلا تبدیل کنید.

فال روزانه 23، 07، 1398

فردی عاشق پیشه و حساس هستید، اما امروز سردماغ نیستید و حال و حوصله کسی را ندارید و چیزی شما را سر کیف نمی آورد. به احتمال زیاد همسر یا معشوقه شما هم بی حوصله است و چنین شرایطی، موقعیت را برای مشاجره فراهم می کند. در نتیجه مواظب رفتار خود باشید تا کسی را آزرده نکنید. روزهای خوشی در پیش روی شما است و برای تغییر روحیه هم که شده، بهتر است امروز را به خودتان مرخصی بدهید و گذری به دشت و دمن داشته باشید و با کمک نیروی طبیعت، انرژی خود را برای روزهای آینده بدست آورید.

گرفتاری های زندگی امان شما را بریده اند و رمقی برای کوشش و کوشش در شما باقی نمانده است. اطرافیان همیشه شما را به عنوان فردی پرکوشش می شناسند اما امروز هرچقدر هم که سعی می کنید دل به کار بدهید، حواس تان پرت می شود و در رؤیاهای خود غرق می شوید و با خیال پردازی به دنبال راه فراری از شرایط سخت فعلی می گشت. این وضعیت ممکن است سخت باشد، اما وضعیتی گذرا است و آینده ای سرشار از موقعیت های بهتر انتظار شما را می کشد، به شرط اینکه رویاهایی که در سر دارید را دست کم نگیرید و در چند روز آینده وقت بیشتری به برنامه ریزی برای آینده خود اختصاص دهید.

همه چیز در زندگی بر وفق مراد شما است، اما چند روزی است که دلهره و اضطراب به جان شما افتاده و به رغم اینکه مسئله ای در زندگی ندارید، نگرانی ها دست از سر شما بر نمی دارند. امروز نیز این نگرانی ها به اوج رسیده و حسابی اعصاب شما را به هم ریخته است. بد به دل خود راه ندهید چرا که خطری زندگی شما را تهدید نمی کند و احساس دلهره ای که دارید نیز در چند روز آینده از بین می رود. سرخودتان را به تفریح و گردش بند کنید یا کارهای عقب افتاده منزل را انجام دهید. زندگی کوتاه تر از آن است که با نگرانی و اضطراب سر کنید.

کار مهمی به شما محول شده و موعد انجام آن فرا رسیده است اما به دلایلی که از اختیار شما خارج بود، پیروز به انجام این کار مهم نشده اید. از آنجایی که شخصیتی وظیفه شناس دارید، نگران هستید که چرا این کار مهم را انجام نداده اید اما خاطرتان جمع باشد که هیچ اتفاقی نخواهد افتاد و همه چیز روبه راه می شود. در چند روز آینده، موقعیت های بهتری انتظار شما را می کشد و به جای اینکه زانوی غم به بغل بگیرید، با دوستان و آشنایان از خانه بیرون بزنید و فرصتی را برای بودن در کنار خانواده اختصاص دهید.

روزی که در پیش رو دارید را به تفکر در گذشته سپری کنید چرا که راز پیروزیت شما در درس دریافت از تجربه های پیشین شما نهفته است. در چند سال گذشته تغییرات زیادی را تجربه کرده اید و این تغییرات برای شما گران تمام شده اند و اگر حواستان به آینده نباشد، در آینده نیز تغییرات بیشتری پیش روی شما است. با این حساب زندگی را باید جدی بگیرید و به راحتی اجازه ندهید از راستای که دنبال آن هستید منحرف شوید. وقت آن فرا رسیده که در یک کلاس ورزشی ثبت نام کنید و با کمک ورزش، نگرانی ها روزانه را دور کنید.

مدتی است نقشه انجام کار مهمی را در سر می پرورانید اما برنامه دقیقی برای اجرای آن ندارید. در این زمینه با دوستان و آشنایان مشورت کرده اید و راه چاره هایی را پیش پای شما گذاشته اند. اما بعید می دانید این راه چاره ها گره ای از کار شما باز کنند. پیشنهاد می کنیم به احساس خود اهمیت بدهید و پس از بررسی دقیق تمام جوانب، کاری که فکر می کنید درست است را انجام دهید. سختی های زیادی در زندگی کشیده اید، اما آینده ای روشن انتظار شما را می کشد به شرط اینکه آینده خود را روی حرف دیگران بنا نکنید و زندگی را طبق سلیقه خودتان در پیش بگیرید.

شب سختی را گذرانده اید و با کابوس وحشتناکی از خواب بیدار شده اید. این کابوس فکر و ذکر شما را مشغول کرده است، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد و فشارهای کاری خواب را از سر شما ربوده اند و کابوس های وحشتناکی را می بینید. چاره ای برای فرار از این کابوس ها ندارید مگر اینکه وضعیت کاری خود را ثبات دهید و با انجام کارهای عقب مانده، ذهن خود را آزاد کنید. در چند روز آینده، مهمان عزیزی به دیدن شما می آید، این مهمان پاقدم خوبی دارد و از همان راهی که مهمان به زندگی شما وارد شده، مسائل از زندگی شما خارج خواهند شد.

یکی از اعضای فامیل، بیماری سختی دارد و مدتی است شما یا همسرتان حسابی نگران سلامت وی هستید. این بیماری به اندازه ای وخیم است که حسابی ذهن شما یا همسرتان را مشغول کرده است. در نتیجه خدای ناکرده اگر یکی از نزدیکان همسرتان گرفتار بیماری شده، به همسرتان روحیه دهید و سعی کنید در این روزهای سخت، همیشه کنارش باشید. خوشبختانه عزیزی که گرفتار بستر بیماری است، از این بستر برخواهد خواست و دوباره سالم و سلامت در کنار شما به زندگی ادامه می دهد. بودن در کنار هم در این روزهای سخت اهمیت زیادی دارد و در کنار توجه ویژه ای به اعضای خانواده دارید، روی کمک آنها برای حل مسائل در آینده حساب باز کنید.

مدتی است می خواهید دستی به سر و وضع خانه و زندگی خود بکشید و امروز وقت خوبی است تا تعمیرات منزل را انجام دهید و خانه را تمیز کنید. حادثه ای ناگوار انتظار شما را می کشد و امکان دارد در حین تعمیرات منزل یا تمیزکردن خانه دچار آسیب شوید. در نتیجه جانب احتیاط را نگه دارید و کارها را با آرامش انجام دهید تا خدای ناکرده دچار حادثه نشوید. امروز هرچقدر هم که کوشش کنید، نمی توانید کارهایی که روی دست شما مانده را انجام دهید. در نتیجه عجله نکنید، چرا که عجله کار شیطان است و نه تنها کارها به درستی انجام نمی شوند، بلکه سلامت جان نازنین شما هم به خطر می افتد.

امروز برای شما روز عاشقی است و حال و هوای خوبی دارید. درنتیجه فرصت را غنیمت بدانید و دست یار را بگیرید و به گردش و تفریح بروید. خاطرتان جمع باشد محبت شما بی پاسخ نمی ماند و هرچقدر که به دوستان و آشنایان محبت کنید، به همان اندازه مهربانی آنها به سمت شما باز خواهد گشت.

امروز زنی که به احتمال زیاد مادر شما است، سری به منزل تان می زند. این زن حال خوشی ندارد و بهتر است او را بیرون از منزل ببرید و به درد دلش گوش کنید. بعید به نظر می رسد کاری از دست شما برای حل مشکل این زن برآید، درنتیجه به حرف هایش گوش کنید و سعی کنید پیشنهاد منطقی برای حل مسئله ای که گرفتار آن شده با او در میان بگذارید.

ترافیک سنگینی انتظار شما را می کشد و در راستا محل کار یا خانه تصادف سنگینی اجرا شده و خیابان ها مسدود شده اند. بعید به نظر می رسد با خودروی شخصی خود بتوانید در سر موعد مقرر به محل کار یا قرار ملاقاتی که گذاشته اید برسید. در نتیجه پیشنهاد می کنیم پیاده یا با دوچرخه از منزل بیرون بروید و اگر کار مهمی ندارید، قید بیرون رفتن از خانه را بزنید و روز خود را دور از ترافیک در منزل با آرایش سپری کنید.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: برترین ها
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 53062

به "فال روزانه 23، 07، 1398" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فال روزانه 23، 07، 1398"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید