قانون 90 درصد در داربی اجرا می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران می گوید در داربی پایخت قانون نود درصد انجام می گردد.

قانون 90 درصد در داربی اجرا می گردد

به گزارش خبرنگاران، حیدر بهاروند درباره اختصاص نود درصد سکوهای استادیوم آزادی در داربی به تیم میزبان گفت: قانون اختصاص 90 درصد از ظرفیت تماشاگران به تیم میزبان و 10 درصد به تیم میهمان یکی از قوانین مورد تایید فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا است که این قانون را در دیدار دو تیم پرسپولیس و استقلال در هفته هشتم لیگ برتر اجرایی خواهیم کرد. با توجه به میزبانی استقلال در این دیدار 90 درصد از سکوهای استادیوم در اختیار تماشاگران این تیم قرار می گیرد و فقط 10 درصد از ظرفیت استادیوم به تیم میهمان اختصاص داده خواهد شد.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال توضیح داد: در آخرین دیدار دو تیم پرسپولیس و استقلال که فصل گذشته برگزار گردید اعلام کردیم که این قانون الزام آور کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا در مسابقه آینده دو تیم اجرایی می گردد. از مدیران دو باشگاه پرسپولیس و استقلال می خواهم که در اجرای این قانون سازمان لیگ و تمامی مسئولان برگزار نماینده مسابقه را یاری و همراهی نمایند تا باشگاه ها بتوانند از حق میزبانی خود به نحو شایسته استفاده نمایند.

بهاروند با اشاره به اجرای این قانون در کشورهای صاحب فوتبال مطرح نمود: این قانون در تمامی کشورهای پیشرفته در فوتبال سال هاست که اجرا می گردد و شورای تامین نیز بر اجرای این قانون الزام آور فیفا و AFC تاکید نموده است. بنابراین اجرای این قانون الزام آور کنفدراسیون فوتبال آسیا در یکی از مهم ترین مسابقات فوتبال ایران و قاره آسیا اهمیت ویژه ای دارد زیرا این مسابقه از سوی تمامی نهادهای فوتبال منطقه و قاره آسیا رصد می گردد.

دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس از هفته هشتم لیگ برتر روز پنجشنبه 5 مهر 97 در استادیوم آزادی برگزار می گردد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 3400

به "قانون 90 درصد در داربی اجرا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قانون 90 درصد در داربی اجرا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید