مالک باشگاه علم و ادب: هیئت فوتبال آذربایجان شرقی دست از سر ما بردارد، با این وضعیت در بازی سوم شرکت نمی کنیم

به گزارش مجله سرگرمی، اسماعیل بابازاده، مالک باشگاه علم و ادب تبریز گفت: متأسفانه سنگ انداری هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی تمرکز را از تیم ما گرفته است و خواهش می کنیم که دست از سر ما بردارند.

مالک باشگاه علم و ادب: هیئت فوتبال آذربایجان شرقی دست از سر ما بردارد، با این وضعیت در بازی سوم شرکت نمی کنیم

به گزارش خبرنگاران، اسماعیل بابازاده پس از دیدار تیم علم و ادب مقابل فجرسپاسی شیراز در جمع خبرنگاران گفت: متأسفانه با وجود گذشت دو هفته از مسابقات لیگ دسته یک تیم ما با یکسری مسائل بیرون از باشگاه روبرو است که تمرکز تیم ما را گرفته است.

وی ادامه داد: با وجود اینکه واگذاری سهمیه تیم شهرداری تبریز به باشگاه علم و ادب انجام شده است و حتی 20 درصد از قرارداد بازیکنان را نیز پرداخت کردیم و تیم ما با نام علم و ادب شهرداری تبریز در مسابقات حضور دارد، متأسفانه هیئت فوتبال آذربایجان شرقی با سنگ اندازی های خود مانع فعالیت تیم ما می گردد.

مالک باشگاه علم و ادب تبریز اعلام نمود: تیم ما قبل از آغاز مسابقات مدارک خود را تکمیل نموده و آماده آغاز مسابقات بود که هیئت فوتبال استان به دلیل غرض ورزی مانع صدور آی دی کارت سرپرست تیم ما شده است و این موضوع باعث شده تا ما در این دو دیدار از حضور کادر فنی محروم باشیم و فقط یونس باهنر، سرمربی تیم را روی نیمکت داریم.

بابازاده تأکید کرد: ما امروز اعلام می کنیم در صورتی که هفته آینده تیم ما نتواند با نام اصلی خود که علم و ادب شهرداری تبریز است، در مسابقات حاضر گردد و هیئت فوتبال مانع ارسال مدارک سرپرست تیم ما گردد و باز هم از حضور کادر فنی تیم روی نیمکت محروم باشیم، در دیدار مقابل خوشه طلایی ساوه در مسابقه حاضر نخواهیم شد.

وی گفت: در اقدامی عجیب هیئت فوتبال نامه های ارسالی از فدراسیون فوتبال را به باشگاه ما ارسال نمی نماید، چراکه معتقد است باشگاه علم و ادب را به رسمیت نمی شناسد. ما واقعاً در این میان غریب مانده ایم و کسی صدای ما را نمی شنود.

بابازاده اضافه نمود: در اقدامی عجیب هیئت فوتبال در نامه ای محرمانه به سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری تبریز از آنها می خواهد که با توجه به اینکه تیم با نام شهرداری در مسابقات حضور پیدا می نماید از ما ضمانت نامه بانکی آن هم به مبلغ سه میلیارد تومان دریافت نمایند. ما نمی دانیم هدف آنان از این کارها چیست، ولی خواهش می کنم به خاطر فوتبال استان دست از این لجاجت بردارند.

مالک باشگاه علم و ادب تبریز توضیح داد: مایه تأسف است که هیئت فوتبال استان تمامی کوشش خود را به کار می گیرد تا این تیم بومی پیروز نگردد و برای تنها نماینده استان چنین مشکل ساز شده است. دیگر از این اتفاقات خسته شده ایم و در طول هفته به جای اینکه تمرکز خود را روی بازی بعدی بگذاریم، باید روی چنین مسائلی وقت تلف کنیم که این موضوع انرژی تیم ما را گرفته و با این وضعیت قادر به حضور در سومین دیدار لیگ نیستیم.

بابازاده در سرانجام گفت: در حالی که بخش خصوصی کمتر علاقه ای به تیم داری در فوتبال نشان می دهد ما با نیت استفاده از استعدادهای دیار آذربایجان به سمت تیم داری قدم برداشتیم. انتظارمان این بود که در استان از ما حمایت گردد، ولی متأسفانه صدای اعتراض مان خاموش مانده است.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 41633

به "مالک باشگاه علم و ادب: هیئت فوتبال آذربایجان شرقی دست از سر ما بردارد، با این وضعیت در بازی سوم شرکت نمی کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مالک باشگاه علم و ادب: هیئت فوتبال آذربایجان شرقی دست از سر ما بردارد، با این وضعیت در بازی سوم شرکت نمی کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید