مذاکرات اینتر و منچستریونایتد به بن بست خورد، لوکاکو به اردوی تابستانی منچستریونایتد می رود

به گزارش مجله سرگرمی، با تعلیق مذاکرات میان دو باشگاه منچستریونایتد و اینتر، مهاجم بلژیکی شیاطین سرخ باید در اردوی پیش فصل این تیم شرکت کند.

مذاکرات اینتر و منچستریونایتد به بن بست خورد، لوکاکو به اردوی تابستانی منچستریونایتد می رود

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روزنامه سان انگلیس، روند مذاکرات باشگاه اینتر و منچستریونایتد برای انتقال روملو لوکاکو به بن بست خورده است چرا که باشگاه ایتالیایی حاضر نیست رقم مورد نظر طرف انگلیسی را بپردازد.

شیاطین سرخ برای فروش بازیکنی که دو سال پیش از اورتون خریدند 75 میلیون پوند می خواهد اما اینتر حاضر نیست کل این مبلغ را به صورت یکجا بپردازد. اینتر ی ها کوشش زیادی نموده اند که بازیکن مورد نظر آنتونیو کونته را به صورت قرضی با بند خرید قطعی در سرانجام فصل آینده جذب نمایند تا مجبور نباشند کل رقم خرید او را به من یونایتد بپردازند اما باشگاه انگلیسی حاضر به قبول پیشنهاد اینتر نیست و به این ترتیب لوکاکو شیاطین سرخ را در اردوی تابستانی شان همراهی خواهد نمود.

لوکاکو شک ندارد که منچستریونایتد می خواهد تابستان سال جاری او را بفروشد چرا که سرمربی تیم اولگمار سولسشر ترجیح می دهد از مارکوس رشفورد به عنوان مهاجم اصلی تیم استفاده کند. به همین دلیل او به اینترها چراغ سبز نشان داده اما این باشگاه در تأمین بودجه لازم برای خرید قطعی اش مشکل دارد و به همین دلیل بعید به نظر می رسد که پیشنهادی نزدیک به آنچه که شیاطین سرخ می خواهند ارائه کند. اینتری ها تا کنون دو پیشنهاد به منچستریونایتد داده اند که یکی از آنها شامل پرداخت 9 میلیون پوند برای دو فصل جذب قرضی لوکاکو با ضمانت پرداخت 58 میلیون پوند دیگر در سال 2021 برای قطعی کردن قرارداد این بازیکن 26 ساله بوده است.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 30671

به "مذاکرات اینتر و منچستریونایتد به بن بست خورد، لوکاکو به اردوی تابستانی منچستریونایتد می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مذاکرات اینتر و منچستریونایتد به بن بست خورد، لوکاکو به اردوی تابستانی منچستریونایتد می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید