مسیرهای دوچرخه سواری در تبریز یکپارچه نیست

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران/آذربایجان شرقی معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تبریز گفت: مسیرهای دوچرخه سواری در تبریز یکپارچه نیست و رینگ متصلی وجود ندارد و با این شرایط نمی توانیم پیش بینی کنیم که چه استقبالی از این سیستم حمل و نقل می شود.

مسیرهای دوچرخه سواری در تبریز یکپارچه نیست

مهدی یوسفی گفت: در تبریز ایجاد مسیرهای دوچرخه سواری و پیاده راه، اولویت اصلی شهرداری است و با توجه به اقداماتی که در بحث مترو اجرا شده است، احداث این مسیرها و اجرای آن نیز جزو اولویت های مدیریت شهری بوده و در این راستا پلیس هم در کنار شهرداری است.

وی ادامه داد: یکی از بحث هایی که در حمل و نقل نیاز است بدانیم، فرهنگ استفاده و استقبال از آن است. سیستم حمل و نقل با دوچرخه و موتور برقی، مدل خاصی است که در فرهنگ تبریز استقبال زیادی از آن نمی شود.

وی گفت: لازمه های یک مد حمل و نقل همچون دوچرخه سواری شامل فرهنگ سازی، استقبال مردم و ترکیب دادن آن با دیگر سیستم های حمل و نقل است و طی آن ساختاری که ایجاد می شود، مبتنی بر حمل و نقل ترکیبی است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری تبریز، معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تبریز یادآور شد: اگر بخواهیم سیستم حمل و نقل پاک را راه اندازی کنیم، باید ابتدا زیرساخت ها را ایجاد کنیم و امکاناتی از جمله خود دوچرخه را فراهم کنیم که در این ارتباط، تفاهم نامه اولیه ای با بانک شهر امضا کردیم و به دنبال این هستیم که با وام های درصد پایین، کمک کنیم تا دوچرخه تهیه شود و این سیستم راه اندازی شود.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 66327

به "مسیرهای دوچرخه سواری در تبریز یکپارچه نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسیرهای دوچرخه سواری در تبریز یکپارچه نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید