معرفی بهترین خودروهای الکتریکی آمریکا در سال 2019

به گزارش مجله سرگرمی، خودروهای الکتریکی نقش مهمی در کاهش میزان آلایندگی های مضر برای محیط زیست دارند و هر ساله تعدادی از بهترین مدل های این وسایل نقلیه معرفی می شود.

معرفی بهترین خودروهای الکتریکی آمریکا در سال 2019

به گزارش خبرنگار ، با توجه به نقش پراهمیت و انکارناپذیر خودرو های پیشرفته الکتریکی در کاهش میزان آلایندگی تولید شده به وسیله اتومبیل های بنزینی و گازوئیلی، سازمان های ارزیابی و اعتبارسنجی بزرگی در جهان به رتبه بندی برترین خودرو های الکتریکی در کشور های مختلف و به ویژه کشور های صاحب صنایع خودروسازی بزرگ، می پردازند. در جدید ترین رتبه بندی مطرح شده از سوی سازمان حفاظت محیط زیست ایالات متحده آمریکا (EPA)، 8 عدد از برترین و باکیفیت ترین اتومبیل های الکتریکی در آمریکا معرفی شدند.

اقدام ارزشمند هیوندا برای حفظ جان رانندگان

خودروسازان زیادی از سراسر جهان با اتومبیل های الکتریکی خود در بازار گسترده آمریکا حضور دارند و با ارائه بهترین محصولات در پی جلب نظر مشتریان و کسب سهم عمده ای از این بازار هستند. اگرچه تقاضای زیاد برای خودروهای الکتریکی در آمریکا، هر شرکت خودروسازی را به فعالیت در این کشور ترغیب می کند ولی با وجود شرکت هایی نظیر تسلا و فورد، خودروسازان اروپایی و آسیایی به هیچ عنوان کار راحتی پیش رو نداشته و باید در رقابتی سخت، غول های صنعت اتومبیل آمریکا را پشت سر بگذارند. اما قیمت مناسب خودروهای شرق آسیایی نسبت به مدل های مشابه آمریکایی نیز عنصری مهم است که به فروش این خودروها در بازار آمریکا کمک فراوانی می کند.

برترین خودرو های الکتریکی آمریکا در سال 2019 میلادی

در ادامه به ترتیب 8 خودروی الکتریکی برتر آمریکا را معرفی می کنیم:

1- تسلا Model S Long Range

پادشاه تپه ها! این لقبی است که مدیران تسلا به خودروی Model S Long Range داده اند. این اتومبیل الکتریکی در صدر جدول بهترین خودرو های الکتریکی 2019 آمریکا واقع شده است و قادر است تنها با یکبار شارژ باتری مسافتی به اندازه 595 کیلومتر را طی کند. تسلا به مشتریان خود قول داده است به زودی ظرفیت باتری اتومبیل تسلا Model S Long Range را افزایش داده و توانایی آن را به عدد 643 کیلومتر با یکبار شارژ باتری برساند. علاوه بر ظرفیت شگفت انگیز باتری این خودرو، انواع سیستم های هوشمند ایمنی و سرگرمی نیز در آن وجود دارد.

2- تسلا Model S Performance

نسخه دیگر خودرو Model S با نام تسلا Model S Performance در مقام دوم فهرست برترین خودرو های الکتریکی سال 2019 آمریکا واقع شده است. این اتومبیل الکتریکی امتیازات بسیار خوبی را در آزمون های ارزیابی سازمان حفاظت از محیط زیست آمریکا (EPA) بدست آورده است. این خودرو قادر است تنها با یکبار شارژ باتری مسافتی به میزان 555 کیلومتر را طی کند. کارشناسان فناوری این خودرو را به نور و صاعقه تشبیه کرده اند.

3- تسلا Model X Long Range

اتومبیل تسلا Model X Long Range در رتبه سوم جدول برترین خودرو های الکتریکی قرار می گیرد. این خودرو به امکانات و سیستم های ایمنی و سرگرمی ویژ ه ای مجهز است. تسلا این اتومبیل را به گونه ای طراحی کرده است که تنها با یکبار شارژ باتری مسافتی به میزان 523 کیلومتر را طی می کند. این خودرو یک نسخه ویژه از تسلا Model X است که بازه حرکتی آن افزایش پیدا کرده است، به همین دلیل پسوند Long Range به آن داده شده، تسلا Model S Long Range، خودرو اول این فهرست نیز همین ویژگی را دارد.

4- تسلا Model 3 Long Range (tie)

کارشناسان EPA خودروی تسلا Model 3 Long Range (tie) در رتبه چهارم فهرست برترین اتومبیل های الکتریکی آمریکا قرار دارند. به گفته مهندسان ارزیاب، این خودرو با شارژ کامل مسافتی به اندازه 482 کیلومتر را طی می کند ولی تسلا توانایی این خودرو را بیشتر دانسته و مسافتی برابر 498 کیلومتر را برای اتمام کامل شارژ باتری اعلام کرده است.

خودروی تسلا Model 3 Long Range (tie) پرفروش ترین اتومبیل الکتریکی تسلا است. مهم ترین دلیل این فروش بالا قیمت مناسب و توانایی های مناسب این خودرو نسبت به سایر مدل های تسلا است.

5- تسلا Model 3 Performance (tie)

این مدل از اتومبیل های تسلا تا 480 کیلومتر را بدون نیاز به شارژ مجدد باتری طی می کند. اگرچه این خودرو نسبت به مدل های قبلی تسلا در رده پایین تری واقع شده است، ولی مشتریان بسکمک خواستار آن هستند. تعدادی از صاحبان اتومبیل تسلا Model 3 Performance (tie) در مورد آن می گویند: این خودرو شما را ناامید نخواهد کرد.

6- تسلا Model X Performance

خودروی تسلا Model X Performance آخرین مدل اتومبیل های تسلا در فهرست بهترین خودروی الکتریکی سال آمریکا است. این اتومبیل پس از شارژ کامل باتری، مسافتی به اندازه 480 کیلومتر را طی می کند. با اینکه شاید این خودرو از سایر مدل های موجود در فهرست بالا ضعیف تر باشد، ولی قیمت تقریبا مناسب آن نسبت به مدل های دیگر تسلا مشتریان را ترغیب به خرید آن می کند.

7- هیوندا Kona Electric

اتومبیل هیوندا Kona Electric، خودرویی توانمند و برتر در دسته خودرو های الکتریکی است. توانایی این شاسی بلند الکتریکی در حدی است نام آن در میان خودرو های الکتریکی سال 2019 میلادی در آمریکا قرار گرفته است. هیوندا Kona Electric با یکبار شارژ باتری سرنشینان خود را تا مسافت 415 کیلومتر جابه جا می کند.

تعداد زیادی از صاحبان این اتومبیل به افرادی که قصد خرید خودرویی الکتریکی را دارند، توصیه می کنند شاسی بلند Kona Electric را خریداری کنند.

8- کیا Soul EV

خودروی کیا Soul EV دیگر اتومبیل آسیایی و آخرین خودروی موجود در فهرست خودرو های الکتریکی 2019 آمریکا است. ظرفیت باتری این خودرو نسبت به سایر اتومبیل های معرفی شده کمتر است و با یکبار شارژ، 391 کیلومتر را طی می کند. شرکت کره ای کیا نمای بیرونی و داخل کابین این خودرو را به زیبایی طراحی کرده و در تولید آن به تمامی جزئیات توجه شده است.

با جذاب ترین خودروهای پلیس در سراسر جهان آشنا شوید + تصاویر

صنعت اتومبیل های الکتریکی با شتابی شگفت انگیز در حال پیشرفت است و هر روز تعداد بیشتری از مردم تصمیم به استفاده از این نوع خودروها به جای خودروهای مصرف کننده سوخت های فسیلی می گیرند. به کارگیری این نوع از وسایل نقلیه در شهرهای بزرگ و پرجمعیت می تواند نقشی اساسی در کاهش آلودگی هوا داشته باشد. امیدواریم با تلاش و همت مسئولان و مهندسان صنعت خودروسازی کشورمان اتومبیل های الکتریکی ملی نیز ساخته شده و پس از تولید انبوه با کیفیت و قیمتی مناسب در اختیار مصرف کننده ایرانی قرار گیرد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 48514

به "معرفی بهترین خودروهای الکتریکی آمریکا در سال 2019" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی بهترین خودروهای الکتریکی آمریکا در سال 2019"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید