منچستریونایتد ناباورانه راهی مرحله یک چهارم نهایی شد

به گزارش مجله سرگرمی، تهران- خبرنگاران- تیم منچستریونایتد در حالی که در آستانه حذف از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا قرار داشت با گل دقیقه 2+90 مارکوس راشفورد که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید در کمال ناباوری پاری سن ژرمن را حذف و راهی مرحله بعد این رقابت ها شد.

منچستریونایتد ناباورانه راهی مرحله یک چهارم نهایی شد

به گزارش خبرنگاران، شاگردان اوله گنار سولسشیر در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی این رقابت ها که در استادیوم اولد ترافورد برگزار گردید، با نتیجه 2 بر صفر مغلوب میهمان خود شده بودند.

اما در دیدار برگشت این رقابت ها که در استادیوم پارک دِ پرنس شهر پاریس برگزار گردید، با ارائه بازی تدافعی و استفاده حساب شده از ضد حملات، تیم مدعی پاری سن ژرمن را با خوش شانسی و نتیجه 3 بر یک شکست داد.

رومرولوکاکو در دقایق 2 و 30 و مارکوس راشفورد در دقیقه 2+90 برای تیم منچستریونایتد گلزنی کردند و تیم خود را راهی مرحله بعدی این رقابت ها کردند.

تنها گل تیم پاری سن ژرمن را خوان برنات در دقیقه 12 به ثمر رساند.

بدین ترتیب تیم منچستریونایتد که در دیدار رفت با نتیجه 2 بر صفر مغلوب تیم پاری سن ژرمن شده بود، در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه 3 بر 3 با این تیم به تساوی رسید اما به دلیل گل های زده بیشتر در خانه حریف، تیم پاریسی را از گردونه این رقابت ها کنار زد و به مرحله یک چهارم نهایی این رقابت ها صعود کرد.

نیمه نخست دیدار دو تیم با اشتباه مرگبار مدافع کناری پاری سن ژرمن شروع شد و منچستریونایتد به گل رسید.

در دقیقه 2 و به دنبال اشتباه کرر مدافع کناری پاریسی، رومرو لوکاکو مهاجم منچتسر یونایتد گل نخست شیاطین سرخ را درون دروازه پاریسی ها کرد.

شاگردان توماس توخل که انتظار این گل زودهنگام را نداشتند، کنترل توپ و میدان را در اختیار گرفته و بی امان روی دروازه حریف حملات متعددی را طراحی کردند و خیلی زود گل خورده را جبران کردند.

در دقیقه 12 و با پاس عمقی و دقیق دنی آلوس، امباپه در محوطه جریمه صاحب توپ شد و پاس عرضی او به خوان برنات رسید و او گل تساوی تیمش را درون دروازه دخه آ دروازه بان شیاطین سرخ جای داد و بازی را به تساوی کشاند.

در ادامه یاران تیاگو سیلوا تیم برتر میدان بوده و بازیکنان تیم منچستریونایتد تنها به ضد حملات چشم داشتند.

در این دقایق، پاریسی ها در 80 درصد از دقایق بازی، مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشته و موقعیت هایی نیز برای زدن گل های بیشتر بدست آوردند که مهاجمان و بازیکنان این تیم از یک سو و درخشش دخه آ از سوی دیگر باعث شد تا این تیم در امر گلزنی پیروز نباشد.

در دقیقه 30 مارکوس راشفورد از پشت محوطه جریمه شوت سنگینی را روانه چارچوب دروازه بوفون کرد و با اشتباهی که این دروازه بان کهنه کار در دریافت توپ مرتکب شد، توپ برگشتی به لوکاکو رسید و او یک بار دیگر برای منچستر یونایتد گلزنی کرد.

در دقایق خاتمهی این نیمه، باز هم میزبان تیم برتر میدان بود اما آنان نتوانستند گل تساوی بازی را درون دروازه منچستریونایتد جای دهند.

نیمه دوم باز هم در اختیار شاگردان توخل بود و آنان به صورت پیاپی حملات زیادی را روی دروازه حریف طراحی کردند.

ضربات آنان که برای دست یابی به گل تساوی بسیار کوشش کردند دو مرتبه به دیرک دروازه منچستریونایتد اصابت کرد، اما گل نشد.

همچنین دخه آ سنگربان شیاطین سرخ چندین بار دروازه تیمش را با عکس العمل های بموقع نجات داد و مهاجمان حریف را ناکام گذاشت.

در دقایق خاتمهی و در حالی که همگان در انتظار سوت اعلام خاتمه بازی بودند، در محوطه جریمه توپ به دست مدافع حریف برخورد کرد و داور با استفاده از یاری داور ویدیویی VAR به سود منچستریونایتد اعلام ضربه پنالتی کرد و راشفورد این ضربه را به گل تبدیل کرد.

ترکیب پاری سن ژرمن:

بوفون، تیاگو سیلوا، دنی آلوس، کرر، کیم پمبه، برنات، مارکینیوش، وراتی، دراکسلر، دی ماریا و امباپه.

ترکیب منچستر یونایتد:

دخه آ، بایی، اسمالینگ، لیندلوف، یانگ، مک تومینای، فرد، شاو، پریرا، راشفورد و لوکاکو.

چهره های مطرح ورزشی سابق و زمان حاضر دو باشگاه از جمله آلکس فرگوسن، نیمار، اریک کانتونا و پل بوگبا در استادیوم پارک دِ پرنس حاضر بودند و این بازی را از نزدیک مشاهده کردند.

ورزشی**شبس**9144**1917

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: ایرنا
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 14847

به "منچستریونایتد ناباورانه راهی مرحله یک چهارم نهایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منچستریونایتد ناباورانه راهی مرحله یک چهارم نهایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید