نارضایتی آبی پوشان از هتل تپناکورن، دلایل شکست استقلال بررسی شد

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران: اعضای تیم فوتبال استقلال از هتل محل اقامت خود در شهر بوریرام تایلند ابراز نارضایتی کردند.

نارضایتی آبی پوشان از هتل تپناکورن، دلایل شکست استقلال بررسی شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، تیم فوتبال استقلال که جهت انجام دیدار برگشت مقابل بوریرام تایلند در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به کشور تایلند سفر کرده است، روز گذشته به شهر بوریرام رسید.

تعجب آبی پوشان از ورزشگاه بوریرام

طبق تصمیم کادر فنی استقلال، اعضای این تیم روز گذشته پس از رسیدن به شهر بوریرام به ورزشگاه اصلی این شهر رفتند تا شاهد بازی تیم بوریرام مقابل تروساسانا در لیگ تایلند باشند. ورزشگاه بوریرام مساحت کوچکی دارد ولی زیبا و استاندارد است که همین مسئله باعث تعجب آبی پوشان شده بود. برخی بازیکنان استقلال از جمله حنیف عمران زاده، محمد قاضی و پژمان نوری این سؤال را از یکدیگر می پرسیدند که چرا در ایران حداقل چنین ورزشگاهی وجود ندارد.

نارضایتی از هتل مثلاً 4ستاره!

اعضای کادر فنی و بازیکنان استقلال از بدو ورود به هتل تپناکورن، محل اقامت خود در شهر بوریرام از امکانات این هتل ابراز نارضایتی کردند. میرشاد ماجدی با تأیید این خبر به خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: بوریرام جزو شهرهای کوچک کشور تایلند است و در سطح این شهر هتل های زیادی وجود ندارد.

وی افزود: هتل تپناکورن چندان مناسب نیست. این هتل را 4ستاره نامیده اند ولی فکر نمی کنم در حد 4ستاره باشد چون امکاناتش خوب نیست.

آنالیز عملکرد آبی پوشان مقابل ذوب آهن

ظهر امروز به وقت محلی جلسه آنالیز عملکرد بازیکنان استقلال مقابل تیم ذوب آهن در هفته نهم لیگ برتر انجام شد. در این جلسه امیر قلعه نویی به شرح عملکرد آبی پوشان مقابل ذوب آهن پرداخت و در مواقعی از عملکرد آنها انتقاد کرد. استقلال در این دیدار با نتیجه 2 بر صفر شکست خورد.

امروز اولین تمرین در تایلند برگزار می شود

قرار بود روز گذشته آبی پوشان اولین تمرین خود را در شهر بوریرام انجام دهند ولی به دلیل خستگی و طولانی بودن سفر کادر فنی تصمیم گرفت بازیکنان تنها به کارهای کششی بپردازند. بااین حال استقلالی ها امروز (یک شنبه) ساعت 14:30 به وقت ایران اولین تمرین خود را برگزار می کنند.

به گزارش خبرنگاران، دیدار برگشت تیم های استقلال و بوریرام تایلند از ساعت 15:30 روز چهارشنبه برگزار می شود.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: تسنیم
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 44504

به "نارضایتی آبی پوشان از هتل تپناکورن، دلایل شکست استقلال بررسی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نارضایتی آبی پوشان از هتل تپناکورن، دلایل شکست استقلال بررسی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید