نشست چالش های اقتصاد صنعت برق برگزار می شود

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، پنجمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی با موضوع انرژی؛ پیشران اقتصاد ایران 29 بهمن ماه سال جاری در سالروز ابلاغ سیاست های کلی، توسط شبکه تحلیلگران اقتصاد مقاومتی برگزار می شود.

نشست چالش های اقتصاد صنعت برق برگزار می شود

این همایش سالانه که معتبرترین رویداد اقتصاد مقاومتی در کشور است، توسط شبکه تحلیلگران اقتصاد مقاومتی با همکاری دیگر نهادها از جمله مجلس و دولت برگزار می گردد. دبیرخانه این همایش نیز در مرکز سیاست پژوهی اقتصاد مقاومتی واقع شده است.

همایش سالانه اقتصاد مقاومتی هر ساله در بهمن ماه و در ایام مقارن با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و تصویب سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی برگزار می گردد و طی آن، زمینه برای رصد و پایش اقتصاد مقاومتی در کشور، تقویت پایه های علمی و پژوهشی اقتصاد مقاومتی و ارائه پیشنهادهای عملیاتی برای تحقق اقتصاد مقاومتی با حضور همه فعالان این حوزه فراهم می گردد.

5 محور پنجمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی

رویکرد این همایش ها سیاست پژوهی و عملیات پژوهی است و هر سال یک موضوع محوری را مدنظر قرار می دهد تا راهکارهای لازم در آن حوزه را با رویکرد مقاوم سازی اقتصاد طرح و بررسی کند. در سال جاری موضوع انرژی به عنوان موضوع محوری این همایش قرار گرفته و برای بررسی آن 5 محور در نظر گرفته شده که ساختار اداره بخش انرژی، انرژی و روابط خارجی، اقتصاد برق، زنجیره تامین صنعت انرژی و زنجیره ارزش نفت و گاز، 5 محور مذکور است.

در این نشست، حقی فام معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر و عضو کمیته علمی همایش سالانه اقتصاد مقاومتی، قاضی زاده رئیس پژوهشگاه نیرو، حیدری مدیرکل دفتر سرمایه گذاری و تنظیم مقررات بازار آب و برق وزارت نیرو و خوئی مشاور گروه انرژی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی به عنوان اعضای اصلی نشست به همراه جمعی از صاحبنظران حوزه انرژی حضور دارند.

حضور در این نشست برای کارشناسان و پژوهشگران و عموم علاقه مندان این حوزه امکانپذیر است.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 11482

به "نشست چالش های اقتصاد صنعت برق برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست چالش های اقتصاد صنعت برق برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید