هزارتو، فرصتی برای سفر به دنیای پر پیچ خم نوجوانی

به گزارش مجله سرگرمی، معاون فرهنگی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان از برگزاری اولین دوره کارگاه حمایت تولیدات ادبی، هنری نوجوان باعنوان هزارتو خبر داد.

هزارتو، فرصتی برای سفر به دنیای پر پیچ خم نوجوانی

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، علی جانباز معاون فرهنگی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گفت: اولین دوره کارگاه حمایت تولیدات ادبی، هنری نوجوان با عنوان هزارتو و بامشارکت خانواده هنری تبلیغی عقیق برگزار می شود.

وی گفت:هزارتو باهدف حمایت از تولیدات ادبی، هنری نوجوان و به منظور غنای هرچه بیشتر تولیدات مکتوب این گروه سنی و از سوی دیگر با هدف نیروسازی از بین تولیدکنندگان جوان این عرصه برگزار خواهد شد.

جانباز با اشاره به زمان ثبت نام در این طرح گفت:علاقه مندان می توانند تا 30 آذرماه طرح و ایده خود را در قالب 2000 کلمه و با فرمت pdf به دبیرخانه کارگاه هزارتو به آدرس https://hezartoo.ayandehsazan.ir/ ارسال کنند.

وی گفت:ایده و طرح های ارسالی از 30 آذر لغایت 20 دی ماه داوری شده و نهایتاً صاحبان 10 طرح برتر بر روی صندلی های کارگاه هزارتو خواهند نشست و از ایده تا اجرا از سوی اساتید داستان نویسی موردحمایت قرار می گیرند.

جانباز گفت:بعد از یک دوره شش ماهه تا یک ساله و تحت نظارت اساتید داستان نویسی صاحبان ده طرح برتر در قالب کارگاه شتاب دهی اثر خود را تولید کرده و در صورت کسب استاندارد های لازم کتابشان از طرف نشر آینده سازان منتشر خواهد شد.

معاون فرهنگی اجتماعی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گفت:صاحبان طرح ها و ایده های برگزیده به جز حق تالیف کتاب، مبلغ 10 میلیون تومان نیز هدیه نقدی دریافت می کنند.

لازم به ذکر است هر شرکت کننده مجاز به ارسال 3 ایده است و ایده های ارائه شده نباید در فراخوان و یا توافق دیگری ثبت و یا در حال بررسی باشد.

لازم به ذکر است علاقه مندان می توانند به منظور کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 02177500771 و 09389284304 تماس حاصل کنند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 120947

به "هزارتو، فرصتی برای سفر به دنیای پر پیچ خم نوجوانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزارتو، فرصتی برای سفر به دنیای پر پیچ خم نوجوانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید