پاکدل: گروه ایران در انتخابی المپیک خیلی سخت است

به گزارش مجله سرگرمی، رئیس فدارسیون هندبال گفت: در انتخابی المپیک 2020 یکی از سخت ترین گروه های سالیان اخیر را داریم.

پاکدل: گروه ایران در انتخابی المپیک خیلی سخت است

به گزارش خبرنگاران، علیرضا پاکدل در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مجمع انتخاباتی هیأت هندبال لرستان در فضایی سالم و به دور از هر گونه حاشیه برگزار شد و با توجه به پیشینه این استان امیدواریم به جایگاه واقعی اش برشود.

وی در خصوص هندبال کشور گفت: تیم ملی هندبال ساحلی اواخر هفته جاری برای حضور در رقابت قهرمانی آسیا و انتخابی جهانی به چین خواهد رفت و بعد از آن در چند ماه آینده تیم ملی بزرگسالان برای انتخابی المپیک 2020 توکیو به قطر اعزام می شود و همین الان هم اردوی این تیم در حال برگزاری است.

پاکدل گروه ایران را گروهی سخت ارزیابی کرد و اضافه کرد: یکی از سخت ترین گروه های سالیان اخیر را داریم و امیدواریم با توجه به وقت کمی که داشتیم بتوانیم جواز حضور در المپیک را بگیریم.

رئیس فدراسیون در ادامه گفت: یک مربی بدنساز کروات که از مربیان برجسته اروپاست و سابقه کار با چند تیم ملی را در کارنامه دارد دیشب وارد کشورمان شده و 10 روز در کنار تیم ملی ایران خواهد بود.

وی اضافه کرد: البته چون ما مربی تخصصی بدنساز هندبال نداریم از وی خواستیم که یک ماه در کشورمان بماند و بعد از تیم ملی، یک کلاس آموزشی تخصصی بدنسازی هندبال را برگزار کنیم.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 26843

به "پاکدل: گروه ایران در انتخابی المپیک خیلی سخت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاکدل: گروه ایران در انتخابی المپیک خیلی سخت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید