پایانه های مرزی مملو از اتوبوس شد ، شروع بازگشت زائران از فردا

به گزارش مجله سرگرمی، معاون حمل و نقل سازمان راهداری گفت: هر 4 پایانه مرزی مهران، خسروی، چذابه و شلمچه مملو از اتوبوس است.

پایانه های مرزی مملو از اتوبوس شد ، شروع بازگشت زائران از فردا

مهران قربانی معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در گفت و گو با خبرنگار ، با بیان اینکه طبق آنالیز های انجام شده از مرکز مدیریت شبکه راه ها ترافیک در تمامی مرز های منتهی به کشور عراق روان است، گفت: تراکم خودرو های شخصی در 4 پایانه مرزی مهران، چذابه، شلمچه و خسروی عادی بوده و نسبت به روز های گذشته ترافیک بسیار روان تر شده است.

وی با بیان اینکه پایانه برکت مملو از اتوبوس های برون شهری است، گفت: هنوز وارد دوره اوج برگشت نشده ایم، اما خوشبختانه با برنامه ریزی های انجام شده سعی نموده ایم شرایط پایدار و مطلوبی را در این بخش فراهم کنیم.

قربانی با بیان اینکه آنالیز ها نشان داده است که میزان رفت و برگشت زائران از مرز با هم برابر شده است، گفت: از ساعات پایانی امروز موج برگشت زائران شروع می گردد و این پیک زمانی تا 29 مهر ادامه خواهد داشت.

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با بیان اینکه شهر مهران در مقایسه با سایر پایانه های مرزی بسیار شلوغ تر و پر ترافیک تر است، گفت: در شهر مهران سه پایانه مشخص اندیمشک، همدان و کرمانشاه در نظر گرفته ایم که زائران با مراجعه به پایانه برکت می توانند با مراجعه به این سه شهر به مقصد نهایی خود بروند.

وی شرح داد: با تابلو های هدایت که در این پایانه نصب نموده ایم زائران باید مقصد نهایی خود را انتخاب نمایند، از مرز مهران تنها اتوبوس به سه شهر همدان، کرمانشاه و اندیمشک در نظر گرفته شده است.

قربانی شرح داد: یک قرارگاه حمل و نقلی زائران اربعین در این پایانه های مرزی تشکیل داده ایم و با هماهنگی راه آهن و سازمان هواپیمایی سعی نموده ایم روند تردد و جابه جایی زائران را در این ایام تسهیل کنیم.

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای شرح داد: افرادی که بازگشت از مهران را انتخاب می نمایند باید حتما به سه پایانه مشخص مراجعه نمایند در غیر این صورت روند بازگشتی آن ها طولانی تر و پر هزینه تر خواهد شد.

وی بیان نمود: در این ایام تنها از ناوگان اتوبوس رانی برای جابه جایی زائران استفاده می گردد و زائران می خواهیم به شایعه های ایجاد شده مبنی بر جابه جایی زوار با کامیون و یا سایر خودرو ها، توجه ننمایند.

انتهای پیغام /

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 52518

به "پایانه های مرزی مملو از اتوبوس شد ، شروع بازگشت زائران از فردا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پایانه های مرزی مملو از اتوبوس شد ، شروع بازگشت زائران از فردا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید