پرواز ایران ایر به استانبول برقرار شد

به گزارش مجله سرگرمی، پرواز ایران ایر به استانبول باردیگر برقرار شده است. شرایط و ساعت پرواز ها اعلام شده است.

پرواز ایران ایر به استانبول برقرار شد

هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما خاطرنشان کرد: براساس مذاکرات به عمل آمده بین دو کشور ایران و ترکیه، مجوز پرواز ایران ایر به استانبول صادر شده است.

در پی حدس های انجام شده درباره از سرگیری پرواز های ترکیه، شرکت هواپیمایی ایران ایر خاطرنشان کرد که این پرواز در روز چهارم مهرماه امسال با شماره پرواز 719 در ساعت 12 و 10 دقیقه از فرودگاه امام خمینی (ره) به مقصد فرودگاه استانبول شروع می گردد.

همچنین هموطنان برای خرید بلیت این پرواز می توانند به سایت https://ebooking.iranair.com مراجعه و یا با شماره تلفن 46621888 دفتر فروش تلفنی هما تماس حاصل نمایند.

مسافران در پرواز های ورودی به استانبول، می بایست در محدوده 72 ساعت مانده به پرواز اقدام به انجام آزمایش PCR نموده و نتیجه آن را هنگام ورود به فرودگاه استانبول به ماموران بهداشت آن کشور ارائه نمایند.

از خرداد ماه امسال تا کنون چندین و چند بار مقامات کشور ترکیه در پی مذاکرات دو و چند جانبه با کشور های مختلف پرواز های خود را به صورت رفت و برگشت به کشور های مختلف برقرار نموده اند.

اخیرا هم که قرار بود پرواز های ایران و ترکیه با ایرلاین های داخلی از 11 شهریور ماه از سر گرفته گردد دوباره مسئولان هواپیمایی و وزارت بهداشت ترکیه مجدادا لغو و تعویق این پرواز ها را خاطرنشان کردند.

مسافرانی که پیش از این پرواز آن ها با ترکیش به ترکیه کنسل شده است، می گویند این ایرلاین در قبال پس دادن پول بلیت هایشان هرگز جوابگو نیست.

شاید دوباره شاهد این باشیم که خریداران بلیت های ترکیش ایرلاین نتوانند به ترکیه پرواز نمایند.

منبع: بیت ران

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: فرادید
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 112356

به "پرواز ایران ایر به استانبول برقرار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرواز ایران ایر به استانبول برقرار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید