7 نکته برای شستشو و تمیزکاری های بعد از رابطه جنسی

به گزارش مجله سرگرمی، مهم نیست که چقدر رابطه جنسی برایتان سرگرم کننده بود، به هر حال تمیزکاری پس از آن می تواند یک چالش واقعی باشد. هیچ چیز آزار دهنده ای بیش از یک لکه اسپرم غول پیکر در وسط تشک شما یا لکه خون بابت پریود شدن روی ملحفه های شما نیست. قرار است در خصوص این لکه ها چه کاری انجام دهید؟ چگونه آنها را می شویید؟ شما از چه محصولاتی استفاده می کنید؟ و مهمتر از همه، آیا تمیزکاری لکه خون با لکه مایع منی متفاوت است؟

7 نکته برای شستشو و تمیزکاری های بعد از رابطه جنسی

اینها سوالاتی است که اغلب به عنوان یک مربی جنسی از من می پرسند. من چیزهای زیادی در خصوص تمیزکاری ابزارهای جنسی می دانم اما در خصوص تمیز کردن لکه های جنسی اطلاعات کمی دارم. بنابراین، من نظرات چند متخصص نظافت را جمع آوری کردم تا شما را در خصوص تمیزکاری بعد از رابطه جنسی آگاه کنم.

1. مواد تشکیل دهنده خود را بشناسید

اولین چیزی که باید بدانید این است که منی یک لکه پروتئینی است. مواد دیگری نیز در آنجا وجود دارد اما پروتئین پیچیده ترین ماده برای تمیز کردن است. اگر مایع منی روی چیزی که به راحتی نمی توان آن را در ماشین لباسشویی انداخت ریخته باشد مانند کوسن کاناپه یا تشک، پس می توانید آن را با دست تمیز کنید. مری گاگلیاردی می گوید: لکه های پروتئین به بهترین وجه با چیزی نظیر پاک نماینده ادرار Clorox تمیز می گردد. این ماده حاوی پراکسید هیدروژن است که یک روش عالی برای از بین بردن لکه های پروتئین در انواع مختلف پارچه هاست. ابتدا روی لکه (ها) را اسپری کنید، سه دقیقه صبر کنید و با یک پارچه مرطوب روی آن بکشید.

یکی از موارد مهم دیگری که باید به آن توجه کنید (به خصوص اگر ملحفه های خود را با افراد دیگر به اشتراک می گذارید) این است که هنگام پاک کردن مراقب سفید نماینده باشید. جوشوا میلر، مدیر آموزش فنی یک شرکت خدمات ترمیم و تمیز کردن حرفه ای، هشدار می دهد که سفید نماینده می تواند یک لکه پروتئین مانند مایع منی را در لایه زیری روکش مبلمان قرار دهد. به عبارت دیگر، آن لکه برای همواره آنجا می ماند.

2. پارچه های پنبه و پلی استر خود را در آب گرم بشویید

بعد از خاتمه رابطه جنسی، ممکن است بخواهید ملحفه خود را بشویید. با این وجود، نکاتی وجود دارد که باید قبل از قرار دادن آنها در ماشین لباسشویی بدانید. گاگلیاردی می گوید ملحفه های مخلوط پنبه یا پلی استر خود را در آب گرم بشویید که به آنها آسیب نمی رساند. از بین بردن مایع واژن و منی، لکه هایی کاملاً ساده برای آن پارچه ها است و هرچه آب گرمتر باشد، ملحفه های شما را تمیزتر می نماید.

برای ملحفه های ساتن و ابریشم، باید آنها را طور دیگری تمیز کنید. گاگالیاردی توصیه می نماید: لکه را تحریک نکنید. برای شستشوی لکه ها ابتدا از آب خنک بهره ببرید، در صورت احتیاج قبل از تمیزکاری این کار را انجام دهید و سپس با استفاده از حداقل دو گالن آب گرم یا ولرم با مواد شوینده و با دست بشویید.

3. به میزان صحیح از مواد شوینده بهره ببرید

شما نباید بیش از حد از مواد شوینده بهره ببرید. گاگلیاردی می گوید: لیست مواد تشکیل دهنده را آنالیز کنید و علاوه بر مواد تمیز نماینده، از آنزیم ها و سفید نماینده نیز اطمینان حاصل کنید. مطمئن شوید که مقدار مناسبی را اضافه نموده اید. استفاده بیش از حد می تواند باعث افزایش بیش از حد کثیفی گردد، که این امر باعث کاهش میزان تراکم کوسن و کاهش عملکرد نظافت می گردد.

4. مدفوع را با مواد سفید نماینده تمیز کنید

مواردی وجود دارد که باید هنگام تمیز کردن ملحفه هایی که مدفوع روی آنها واقع شده است، مورد توجه قرار دهید. گاگلیاردی به ما می گوید: ابتدا مواد جامد اضافی را با آب خنک بشویید. سپس، پارچه های سفید را با داغترین آب توصیه شده روی برچسب مراقبت، به همراه یک و نیم فنجان سفید نماینده بشویید. بعد از اتمام آن، اجازه دهید در هوا خشک گردد و آن را آنالیز کنید.

اما به یاد داشته باشید، منی و سفید نماینده با هم خنثی نمی شوند! اگر منی مخلوط با مواد مدفوع وجود داشته باشد، سفید نماینده ممنوع است.

5. لکه های خون باید با آب سرد شسته گردد

گاهی اوقات رابطه جنسی همراه با کمی لکه بینی است، یا شاید با دوره قاعدگی شما همزمان شده است. در حالی که رابطه جنسی دوره ای طبیعی و سالم است، اما می تواند تعدادی لک را در ملحفه شما ایجاد کند. اگر پریود هستید بهتر است از یک مجموعه ملحفه ضخیم و قدیمی بهره ببرید یا یک حوله قدیمی را در زیر محلی که در آن رابطه جنسی دارید، قرار دهید.

افسوس، شما همواره نمی توانید برای غافلگیری ها آماده باشید. خون ریزی گاهی اوقات اتفاق می افتد، به ویژه در مواردی که عشق بازی کافی انجام نشده باشد. مهم است که ابتدا لکه خون را با آب سرد شستشو دهید تا بیشترین مقدار خون خارج گردد و سپس یک ماده پاک نماینده لکه، مانند پودر لکه بر اضافه کنید. سپس بگذارید تا روی لک بماند. گاگلیاردی می گوید: 10 دقیقه صبر کنید و سپس با آب خنک بشویید. اگر لکه تازه است، دوباره مراحل را تکرار کنید و سپس در نهایت با استفاده از مواد شوینده آن را در آب گرم بشویید.

6. لکه های روان کنننده خود را بلافاصله تمیز کنید

داشتن رابطه جنسی بدون ژل روان نماینده می تواند نه چندان خوب و احتمالاً ناراحت نماینده باشد.

وقتی روان نماینده از دست یا بدن شما روی ملحفه می ریزد، باید تمیزکاری را به تعویق نیندازید. روان نماینده های با پایه آب و روغن بسیار ساده هستند. میلر می گوید: برای بیشتر لکه های روان نماینده با روغن و آب، می توانید فرایند طبیعی شستشو را انجام دهید. مانند تمیز کردن لکه های مایع بدن، سعی کنید با استفاده از مخلوط آب سرد و مواد شوینده آنزیمی، منطقه آلوده را با یک حوله سفید و مرطوب پاک کنید.

وقتی نوبت سیلیکون می رسد، همه چیز کمی پیچیده تر است اما حذف آن کاملاً عملی است. قبل از شستن ملحفه خود، باید منطقه را پیش تصفیه کنید. میلر می گوید: توصیه می گردد که ناحیه را روی پارچه خشک با یک ماده پاک نماینده عمومی لک تمیز کنید. سپس می توانید یک شوینده آنزیمی یا حتی مایع ظرفشویی را روی لکه بمالید.

مواد روان نماینده باید به سرعت از روی پارچه پاک گردد. میلر می گوید، اگر بگذارید یک لکه روان نماینده همانجا بماند، هر چقدر آن را بشویید، ثابت می ماند.

7. تشک خود را با جوش شیرین و پراکسید هیدروژن تمیز کنید

برای مواقعی که لکه ها به وسیله ملحفه شما نشت می نمایند، چند گزینه برای تمیزکاری وجود دارد. میلر می گوید شما می توانید از یک حوله پنبه ای مرطوب آغشته به مواد شوینده آنزیمی یا با خمیر پاک نماینده لکه های DIY ساخته شده با ترکیب آب سرد، مواد شوینده ظرفشویی، جوش شیرین و پراکسید هیدروژن بدون نسخه پزشک کار خود را انجام دهید. (همواره قبل از مخلوط کردن مواد شیمیایی در خانه، برچسب ها را با دقت بخوانید.) وی به شما توصیه می نماید که از لبه های خارجی لکه به سمت داخل کار کنید. وی می گوید: منطقه را به خمیر لکه آغشته کنید و لکه باید از بین برود. یک نکته حرفه ای: یک محافظ تشک تهیه کنید. شما به راحتی هر چند هفته یا چند ماه آن را بیرون آورده و در ماشین لباسشویی می اندازید.

منبع:

self

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: هفت گنج
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 123014

به "7 نکته برای شستشو و تمیزکاری های بعد از رابطه جنسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "7 نکته برای شستشو و تمیزکاری های بعد از رابطه جنسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید