80 درصد آمریکایی ها معتقدند جرایم در این کشور افزایش یافته است

به گزارش مجله سرگرمی، طبق نتایج نظرسنجی گالوپ، حدود 80 درصد آمریکایی ها می گویند جرایم در این کشور نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

80 درصد آمریکایی ها معتقدند جرایم در این کشور افزایش یافته است

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، بر اساس نظرسنجی گالوپ که امروز آدینه منتشر شد، حدود 80 درصد آمریکایی ها می گویند جرایم در این کشور نسبت به گذشته افزایش یافته است.

به گزارش وبگاه هیل، در این نظرسنجی که با شرکت هزار و 53 نفر انجام شد، 78 درصد آمریکایی ها گفتند جرایم در این کشور نسبت به سال گذشته بیشتر شده که نسبت به نظرسنجی مشابه گالوپ در سال گذشته، 14 درصد افزایش را نشان می دهد.

به لحاظ حزبی، تعداد بیشتری از جمهوری خواستار نسبت به دموکرات ها معتقد بودند که جرایم افزایش یافته است. 83 درصد شرکت کنندگان جمهوری خواه معتقد به افزایش جرایم بودند و در مقابل 73 درصد دموکرات ها چنین نظری داشتند.

گالوپ اعلام نمود جمهوری خواستار شرکت کننده در این نظرسنجی در گفته هایشان غارت و خشونت های اتفاق افتاده در بعضی اعتراضات علیه نژادپرستی را که اوایل سال 2020 بعد از قتل جورج فلوید برگزار گردید، دلیل این افزایش عنوان کردند. 51 درصد افراد شرکت کننده در نظرسنجی، مسئله جرم را بسیاری جدی و حاد توصیف کردند.

گالوپ متذکر شد که در سال های اخیر برداشت آمریکایی ها از جرم با آمار جرائم فدرال که کاهش را نشان می دهد، هم خوانی نداشته است. آمار رسمی جرایم در سال 2020 هفته آینده منتشر خواهد شد.

این نظرسنجی بین 30 سپتامبر تا 15 اکتبر با حاشیه خطای مثبت یا منفی چهار درصد انجام شد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 119458

به "80 درصد آمریکایی ها معتقدند جرایم در این کشور افزایش یافته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "80 درصد آمریکایی ها معتقدند جرایم در این کشور افزایش یافته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید