مسوول دائم السفر و بی خبری از بسکتبال سه نفره!

به گزارش مجله سرگرمی، در حالی که فیبا آسیا با ارسال ایمیل از کشورها برای حضور در رقابت های سه نفره جوانان دعوت نموده بود، مسوول کمیته سه نفره ایران در جریان بازی های آسیایی بوده و خیلی دیر متوجه موضوع گردیده است.

مسوول دائم السفر و بی خبری از بسکتبال سه نفره!

به گزارش خبرنگاران، بعد از رفتن تیم ملی بسکتبال جوانان به رقابت های سه نفره انتقادهای زیادی درباره نحوه انتخاب بازیکنان، حذف یک ملی پوش در شب قبل از اعزام و سپس درباره نتایج تیم و عدم راهیابی به جدول اصلی مسابقات به وجود آمد که حالا معین گردیده مسوول کمیته سه نفره بسکتبال مقصر اصلی این ناکامی است چرا که خیلی دیر متوجه برگزاری مسابقات گردیده است.

گویا کسایی پور که به عنوان مسوول کمیته سه نفره در این روزها به سفرهای خارجی می رود در جریان بازی های آسیایی جاکارتا متوجه ایمیل فیبا آسیا درباره رقابت های زیر 18 سال نمی گردد و پس از بازگشت، از موضوع اطلاع کسب می نماید و به همین دلیل بدون فراخوان، چند بازیکن برای حضور در این رقابت ها به اردو دعوت می شوند و بدون تمرین راهی مالزی می شوند.

همین مساله نیز باعث شد تا یکی از بازیکنان با نظر کادرفنی در شب قبل از اعزام خط بخورد و جایش را به فرد دیگری بدهد که حاشیه زیادی برای فدراسیون ایجاد کرد.

اتفاق بعدی ناکامی تیم ملی برای صعود به جدول اصلی بود که با باخت برابر مغولستان به وجود آمد. تیم ملی جوانان ایران قطعا با برگزاری یک اردوی منظم و تمرین های منسجم می توانست در این رقابت ها موفق باشد اما برنامه ریزی ضعیف فدراسیون باعث شد این اتفاق نیفتد.

به هر حال مسابقات رسمی در تقویم فیبا وجود دارد و همانطور که دختران ایران زیر نظر الهه دارستانی به طور منظم تمرین کردند و عملکرد خوبی هم در مالزی داشتند تیم پسران نیز می توانست به موقع وارد تمرین گردد نتیجه خوبی بگیرد نه اینکه با باخت برابر مغولستان از رسیدن به جدول اصلی بازماند و یک ناکامی دیگر برای بسکتبال رقم بخورد.

از روز اول حضور محمد کسایی پور در کمیته سه نفره این امید ایجاد شد که این رشته پیشرفت خوبی داشته باشد. البته بسکتبال سه نفره دختران و پسران فعال تر از همیشه گردیده اما دائم السفر بودن رئیس کمیته باعث گردیده چنین اتفاق هایی بیفتد و بسکتبال سه نفره ایران تنها به تیم های ملی ختم گردد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 2712

به "مسوول دائم السفر و بی خبری از بسکتبال سه نفره!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسوول دائم السفر و بی خبری از بسکتبال سه نفره!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید