تشریح نحوه برگزاری مسابقات کاراته به صورت آنلاین

به گزارش مجله سرگرمی، ابوالقاسم پایدار با بیان مطلب فوق به خبرنگاران گفت: برای حضور در این مسابقات 1550 کاتارو ثبت نام کرده اند که از روز گذشته کار قضاوت مسابقات در رده های سنی مختلف توسط داوران منتخب آغاز شده و با زمانبندی ما، تا 20 اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

تشریح نحوه برگزاری مسابقات کاراته به صورت آنلاین

وی اضافه نمود: بر روی سایت فدراسیون سازوکار ارسال فیلم توسط کاراته کاها فراهم شد و اینطور نبود که از فضای مجازی استفاده کنیم. به همین دلیل شاهد استقبال خوبی از سوی علاقمندان به کاراته بودیم.

رئیس کمیته مسابقات فدراسیون کاراته در مورد نحوه قضاوت داوران هم گفت: در این مورد نیز سازوکار لازم فراهم شده تا از تردد و حضور داوران در محل فدراسیون جلوگیری شود. داوران با دسترسی هایی که ایجاد شده از منزل به سایت مسابقات مراجعه کرده و بعد از تماشای فیلم اجرای کاتا، رأی خود را منظور می کنند.

پایدار ادامه داد: تمامی شرکت کننده ها به صورت زنده می توانند از نحوه قضاوت مسابقات و فرایند جداول مطلع شوند. اینکه کجای جدول هستند. ما در برخی رده های سنی به دلیل تعداد زیاد شرکت کننده ها تا 5 دور مسابقه داریم و در نهایت روز پایانی نتایج کامل را اعلام خواهیم کرد.

وی در مورد تعیین تکلیف هفته پایانی رقابتهای لیگ هم گفت: ما تابع تصمیمات ستاد کرونا در ورزش هستیم. هر زمان که مجوز برگزاری مسابقات صادر شود، دو هفته تا یک ماه به همه تیم ها فرصت آماده سازی می دهیم و در نهایت مسابقات هفته پایانی را برگزار خواهیم کرد. باید لیگ های 98 تعیین تکلیف شده و پس از آن برای سال 99 برنامه ریزی کنیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 86632

به "تشریح نحوه برگزاری مسابقات کاراته به صورت آنلاین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشریح نحوه برگزاری مسابقات کاراته به صورت آنلاین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید